תיקים בצבעים נועזים

טרנד התיקים החדש בגווני זהב וכסף לצד דגמים עתירי צבעים ודוגמאות

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 07/01/18 10:40 כ בטבת התשעח

תיקים בצבעים נועזים
תיק, צילום: ניין ווסט-ירון ויינברג

תיק חדש יכול לשפר לא רק הופעה, אלא גם מצב רוח. נשים רבות יעידו על כך. טרנד התיקים החדש, בגווני זהב וכסף, לצד דגמים עתירי צבעים ודוגמאות, מתאים במיוחד לרומם את ההרגשה. ודאי יותר מאשר תיק בצבע חלק ו"בטוח" כמו שחור או חום. המגבלה היחידה בחלק מתיקי האופנה האלה היא שהם מתנגשים עם לבוש ססגוני. כך שאם בוחרים בתיק עם הדפס של פרחים או גיאומטריה צורנית,  הבגדים צריכים להיות מונוכרומטיים, אחרת ההופעה מקושקשת ועמוסה מדי.

עלים זהובים גדולים על רקע שחור עם שרוך גדילים ושרשת מתכת, והדפס ז'קארד של אפור ולבן במוטיב צמחי עם רצועת שרשרת מתכת, של מותג האופנה הבינלאומי ניין ווסט, הם שתי דוגמאות לתיקים בעלי נוכחות שמשנים את ההופעה וכדי לא לגנוב מהם את ההצגה כדאי ללבוש מערכת בגדים בעלת צבע חלק אחד. בניין ווסט אומרים שמקורות ההשראה של התיקים שלהם כוללים בין היתר את מראה הנוודים באלסקה והסגנון התיאטרלי וחומרי הגלם שלהם משלבים עורות, קטיפה, רקמות, ז'קארד,  סאטן, עור הפוך וזמש.

תיק

תיקצילום: ניין ווסט

יש גם תיקים קלאסיים בצבעים כהים או ניטרליים, אבל אלו שתופסים את העין צבועים בסגול, בורדו, כחול, ירוק, וגוונים מטאליים. מדובר בתיקי קלאץ' אלגנטיים לערב, תיקי גב, תיקים עם רצועה אלכסונית(קרוס בודי), או רצועת לסיבוב כתף. טווח המחירים: כ-300 עד כ-500 שקלים.

תיק

תיקצילום: אן קליין - אסף לוי

עלים צהבהבים מחיתוכי לייזר על רקע ירוק ומשחק גרפי של פסים אלכסוניים בירוק, ורוד, שחור ולבן, ומדליון זהוב במרכז, מראים איך תיק יכול לגנוב את ההצגה בקולקציה החדשה של מותג בינלאומי נוסף: אן קליין. צבעוניות הקולקציה כוללת גוונים מפתיעים כמו תכלת ,ורוד רך, כחול עמוק, ולמי שנרתעת מאלה, גם שחור, לבן, אפור,  בורדו ובז'. מדובר בתיקים בכל הגדלים, קטנים, לנשיאה על הגב, לקניות וגם גדולים מאוד (אובר סייז). טווח המחירים: 120-390 שקלים.

תיק

תיקצילום: אן קליין- אסף לוי

איך נראים תיקים בעלי צבע אחד, ובכל זאת הם סופר טרנדיים, מציגה הקולקציה החורפית של המותג הישראלי של דנה ואמיר גרינברג-Moya("שלי" בפולנית) – המתנזר מחומרים מן החי. השניים  מייצרים תיקים בצבעים אופנתיים כמו כסף וכחול, אחרי שהצליחו ליזום פיתוח של חומרים עמידים ורכים שאינם עור. יש להם מנעד רחב של צבעי ותתי גוונים, כולל תכלת. סגלגל, ירוק מנטה, ורוד אלמוגים, ירוק ים, זהוב, אבל גם חום ושחור, סגול וחרדל. טווח המחירים: 149-249 שקלים. ניתן למצוא בקניונים במודיעין, ראשון לציון, איילון ברמת גן וסינמול בחיפה וגם באונליין, והמשלוח חינם.

תיק מויה

תיק מויהצילום: מויה-איתן טל

צבעים מטאליים, כבר אמרנו, מקובלים מאוד באופנת חורף 2018, וחברת סמסונייט משיקה בסניפיה בארץ דגמים זהובים של חברתLIPAULT PARIS . מדובר בתיקים בעל נפח גדול, שאפשר לארוז בהם הרבה לחופשה או טיסה, בטווח מחירים שבין 270 ל-995 שקלים, שניתן למצוא בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

תיק

תיקצילום: סמסונייט

מתחם עופר בילו סנטר, בצומת שליד רחובות, ידוע בחנויות העודפים הגדולות שלו ((OUTLET, שהמחירים בהן נוחים מאוד. בימים אלה, ועד סוף ינואר 2018 פועלת במקום חנות זמנית (שיטת פופ אפ), עם התיקים של המותג העולמי "kipling" בהוזלה של עשרות אחוזים ומזוודות במבצע של שתיים במחיר של אחת. תיקי קיפלינג התפרסמו בתחילת דרכם הודות לבובת קופיף שצופרה לכל אחד מהם, ובמבחר שיש בצומת בילו כלול תיק בסגנון סל, בדוגמה גאומטרית של כחול כהה, לבן ואפור עם קופיף מתכת קטן התלוי עליו.

תיק

תיקצילום: אסף לוי

גם תיקי עגלה יכולים להיות אופנתיים ומעוצבים כמו תיק כתף, ואת זה מוכיחה הקולקציה של gitta basic שלצד כל מה שמצפים מתיק כזה כמו תאי אחסון לחיתולים, כיסי בקבוק, תפסנים לעגלה וכו', הם גם צבעוניים והם הדפסים. אחד מהם בצבע כחול מעושן עם הדפס כוכבים נראה כאן. המחיר: 249 שקלים. מראה צעיר ורענן, מתאים להורים, וגם כתיק לכל שימוש יומיומי.

תיק

תיקצילום: גיטה בייסיק-דן לב