קנו לי בגד עם כיסים - בגדים לחג

כיסים בקושי אפשר למצוא כיום בבגדי ילדים, וגם אגוזים הם לא אופציה כשרוצים לצ'פר אותם, אבל הציפייה שלהם והרצון שלנו לקנות בגדים חדשים לחג נותרה כשהייתה.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 12/03/18 12:03 כה באדר התשעח

קנו לי בגד עם כיסים - בגדים לחג
בגדים לחג, צילום: שאטרסטוק

כיסים בקושי אפשר למצוא כיום בבגדי ילדים, וגם אגוזים הם לא אופציה כשרוצים לצ'פר אותם, כך שהשיר הישן "שמחה רבה שמחה רבה / אביב הגיע פסח בא / קנו לי בגד עם כיסים / מילאו כיסי באגוזים", יעורר תימהון ואולי צחקוק מבוכה בקרב צאצאינו, אבל הציפייה שלהם לקבל בגדים חדשים לחג נותרה כשהייתה. וכאשר מדובר בפעוטות, גם אין כל כך ברירה, כי אצל רובם המוחלט המידות השתנו במהלך החודשים האחרונים. כך שהביקור הראשון שלי לגלות מה חדש בתחום, היה ברשתות של אופנת התינוקות. פרט שלכד את עיני מיד בכניסה לחנויות: שמלות וחולצות לבנות עם רקמה פרחונית או הדפס פרחוני.

ברשת Carter's המתמחה בבגדים מגיל לידה ועד מידה שבע שמלת תחרה בוורוד פוקסיה עם חגורת זהב כסופה היא פריט מתוק ובולט. לצידה יש שמלות עם פייטים בצבע אפור כסוף או בז' מוזהב, חצאיות תחרה בשתי שכבות בצבע שמנת ועליוניות בכסף ובלבן עם חוטי לורקס. אימהות בעלות מודעות אופנתית גבוהה ימצאו שם גם שמלות ג'ינס זעירות וקולקציית דנים בהדפסי כחול צי וצהוב לימון. לבנים הקטנים יש חולצות אריג פסים מכופתרת או עם דוגמת נקודות קטנטנות, מכנס בד צ'ינו בצהוב גמלים, ומכנסי קורדרוי כחול עם בגד גוף מאריג משובץ. מחיר שמלות האריג החגיגיות: 149-189 שקלים.

קרטרס

H&Oצילום: עידו לביא

עוד רשת לפעוטים, שילב, עם בגדים למידות 0-24 חודשים, הצטיידה בקולקציית פסטל, לבנה ברובה עם נגיעות אפורות, ורודות וכסופות. הרבה משמלות משולבות בטול ותחרה והדפסי פרחים. חלקן לעומת זאת הן בצבעי שחור ולבן או עם הדפסים של שרבוטים וכתמים בסגנון טרנדי. טווח המחירים: כ-40 עד כ-80 שקלים.

שילב

שילבצילום: לירן מור

שילב

שילבצילום: לירן מור

בקולקציה של פוקס קידס המיועדת לגילאי 4-16, שובה את העין סרפן תחרה לבן. כללית, ברשת הזו על קולבי הבנים גרסה מוקטנת של מראה בוגר, ועל קולבי הבנות גרסה מוקטנת של סגנון קלאסי ורומנטי.

פוקס קידס

פוקס קידסצילום: טל טרי

 ברשת THE CHILDREN'S PLACE בקולקציית האביב הצבעוניות חוגגת: צהוב, סגול ולבן, הדפסי פרחים, פסים ופרפרים על שמלות, וכמובן גם שמלות עם מלמלה ותחרה. ולבנים הקטנים חולצות פולו חלקות מפוספסות, וחולצות אריג מכופתרות. ל-MANGO יש שמלה בגוון בננה, בגזרה מעניינת במיוחד, עם שרוולים מתרחבים בסגנון עטלף וכפתורים בחלקה העליון (ראו בצילום), ועליה רקמה עדינה. טווח המידות כאן הוא 3-14.

מותג לילדים KIDS NAUTICA כולל שמלת סרפן לבנה עם רצועות רוחב מחוררות. הבגדים מתאימים מגיל 3 חודשים ועד 4 שנים וטווח המחירים: 99-229 שקלים.

אהבתי מאוד ברשת H&O שמלה צחורה עם לבבית פייטים כסופים וחצאית מתרחבת, את הדגש על כותנה 100%, וגם את זה שקולקציית האביב מבוססת על הטרנדים של עולם ה״גדולים״: אמריקנה, טרופיקנה, ספורט ומטאל. הרבה סטים של ״מיני-מי״ ללבישה של הורה וילד יחד. כמובן שלבנות יש שמלות "מסתובבות" עם תחרה, טול, שיפון וגווני קרם, ורוד בהיר ומנטה, אפילו שחור. ולחולצות הבנים שי צווארון סיני, שרוול מתקפל, לפעמים אפילו כיסים (!).

אמריקן איגל

אמריקן איגלצילום: טל טרי

סולוג

סולוגצילום: גיל חיון

לילדות גדולות יותר, בקולקציית Tag girls יש שמלות בגווני פסטל, רקמות פייטים, גימורי לורקס מוזהב, עיניות מתכת, הדפסים הלקוחים מגלביות או מרקמות אינדיאניות, או הדפסי עלים, דקלים ופרחי היביסקוס, וסולם צבעים הכולל צהוב בננה וכתום. זה רק על קצה המזלג כי בולטים עדיין השראת המערב הפרוע,  הסגנון הימי ועוד. טווח המידות ב- H&O מתחיל בגיל שנתיים ומטפס עד גיל 12.

כשמגיעים לסניפי אמריקן איגל KIDS קולקציית הפסח כוללת חולצה לבנה עם פונפונים שחורים סרוגים בקצות השרוולים הקצרים ורקמת פרחים על הבד, ויש גם שמלות בסגנון בוהו שיק, לילדות עם מודעות אופנתית גבוהה,  וחצאיות טול. טווח המידות: 4-16. המחיר ההתחלתי של הבגדים: כ-60 שקלים.

שמלה לבנה עם שרוולי תחרה המסתיימים באזור המרפקים בוולן מסולסל, כבשה את תשומת לב בקולקציה החג של סולוג - סגנון נסיכותי שבא לידי ביטוי גם בשמלות שיפון ורודות

מנגו קידס

מנגו קידסצילום: יח"צ

קיווי

קיוויצילום: דניאל אליסטר

כמו בשנים קודמות, קסם מיוחד שורה לדעתי על מותג הילדים KIWI ממנו בחרתי צילום של שמלת תחרה ורודה אבל יש גם בגדים מבד דמוי בצבע כסף, בד פליסה, רקמות יהלומים וניטים, הדפסי מטאל, ולבנים קווים נקיים מאופיינים בפשטות, חלקם עם הדפסים גאומטריים, רבים מהם בשחור ולבן. מחיר השמלות: כ-30 עד כ-130 שקלים. ומכנסי הבנים: כ-20 עד כ-120 שקלים.

בקולקציית FOX BABY, המיועדת לגילאי 0-3, השמלות הלבנות במראה הרומנטי עם תחרה בקצוות שובות את הלב, אבל יש גם באלה בגווני שמנות, ורוד בהיר ותוספות טול, וחמודות לא פחות חצאיות הפליסה בצבע כסף. המחיר ההתחלתי של השמלות: כ-80 שקלים, ושל החצאיות כ-50 שקלים. ואילו בקולקציית הילדים החדשה של קסטרו ניתן להבחין בחמש קבוצות נפרדות: אחת בצבעי שחור, לבן וקרמל עם אלמנטים גרפים בהשראה יפנית. אחת בכחול צי, לבן ונגיעות של אדום כולל בדי ג'ינס דקיקים בהשראת מראה המלחים. כאן יש גם קישוטים של סרטי בד וחלקים מתחרה. שלישית בסגנון רומנטי עם שמלות בוורוד עתיק, מוקה, שמנת ונגיעות של שחור. השראה מעולם הבלט באה לידי ביטוי בחצאיות טוטו מטול, ובגדי תינוקות עם הדפסי אוהלים אינדיאנים ונוצות. קבוצה צבעונית מאוד בגווני גלידה כולל צהוב וירוק מנטה והדפסים של פירות טרופיים וחיד קרן, נצנצים, פונפונים ופייטים. ולבסוף בגדים מותאמים לחוגי ריקוד וספורט עם הדפסים של משולשים וקווים וכיתובים מודגשים, בשחור ולבן, כתום וכחול רויאל.

פוקס בייבי

פוקס בייביצילום: גיא כושי וירין פיין

קסטרו

קסטרוצילום: שי יחזקאל

מחיר השמלות: כ-40 עד כ-160 שקלים. מחיר מכנסי הבנים: כ-30 עד כ-140 שקלים. קסטרו מתחייבת גם לשלוח הביתה רכישות דרך האתר בתוך 3 ימי עבודה.