קופצים בשלוליות: טרנדים חמים באופנת הנעליים החורף 

סניקרס, פרווה, קטיפה, ורוד ומגפי בוקרים - כנראה שבכל חלון ראווה תראו נעליים עם האלמנטים האלה, כי זה מה שחם החורף. בדקנו עבורכן מה תוכלו לקנות ואיפה

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 17/10/17 17:04 כז בתשרי התשעח

קופצים בשלוליות: טרנדים חמים באופנת הנעליים החורף 
נעליים בחורף, צילום: shutterstock

היורה שהפתיע באמצע סוכות שימש תזכורת מרעננת לחורף המתקרב. הוא זירז את החלפת הקולקציות בחלונות הראווה מסנדלים למגפונים. הזדרזנו גם אנחנו להתעדכן בטרנדים שישלטו בענף ההנעלה האופנתית, לפחות הסנוניות הראשונות שלהם. מה גם ש"יום ההליכה הבינלאומי", מצוין ברחבי העולם ב-20 באוקטובר. 

בעלי המודעות הספורטיבית מקשרים הליכה עם נעלי ספורט וסניקרס. מקולקציית הסניקרס החדשה ברשת חנויות ניין ווסט ניתן ללמוד שכיום מדובר בפריט אופנתי לכל דבר. בחורף 2018 הסגנונות השולטים יהיו סניקרס מקטיפה, מודפסים בפרחים, או עם קישוטי פפיון וניטים. את אלה ניתן לשלב אפילו עם לבוש אלגנטי בשעות הערב. 

בשנים האחרונות ניתן לראות דוגמניות על מסלולי תצוגות אופנה נועלות סניקרס, ואפילו כוכבי קולנוע על השטיח האדום. הוסיפו את הזן החדש של מכורים לדבר הידועים בעולם כ- Sneakers addicts, שמוכנים לעשות הרבה על מנת להשיג את נעל הסניקרס האהובה עליהם ותוכלו להבין את תופעת חנות סניקרבוקס בבן יהודה בתל אביב שמאז נפתחה לפני כ- 6 שנים, משמשת כתובת למשוגעים לסניקרס בארץ ובעולם. הבעלים אוהד להב מייבא את כל החידושים הטכנולוגיים והסגנוניים של מותגי העל בתחום הזה, נייק, אדידס, פומה, לה קוק ספוטיף ואחרים, כולל דגמים במידות גדולות, וכולל, בלעדית בארץ, דגמים מהמדורה המוגבלת של הנעל המקורית והמהפכנית אייר מאקס (AIR MAX) של נייק, לציון שלושים שנה להשקתה. מדובר בנעל עם סוליה שקופה שניתן לראות דרכה את כריות האוויר בפעולה והיא נראית כמעט כמו יצירת אמנות להצגה במוזיאון.    
באירוע ההשקה התוודה להב שלו עצמו יש לפחות חמישים זוגות של נעלי ספורט, ומאחר שבילדותו ברמת השרון הוא הסתובב רק בנעלי גלי בעוד חבריו לכיתה קיבלו מבני משפחה בחו"ל מותגים בינלאומיים נחשקים, החנות שלו היום היא הגשמת חלום אישי. 

סניקרבוקס - אדידס

סניקרבוקס - אדידס צילום: יח"צ

סניקרבוקס - אדידס

סניקרבוקס - אדידס צילום: יח"צ

סניקרבוקס נייקי צילום: יח"צ

גם רשת אמפוריום, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת מותגים כמו פולו ראלף לורן, נאוטיקה וטימברלנד, מתחדשת העונה עם סניקרס של מותג העל לקוסט, לנשים, גברים וילדים. בין הדגמים הטרנדיים הבולטים יש אחד שהוא בעל סוליה דמוית אבן. בולטות גם נעלי ה-EYYLA שהמראה שלהן ספורטיבי- אלגנטי בגווני כסף, זהב ושחור, והן מיועדות לא לעיסוקים ספורטיביים אלא לעבודה ולמשרד. 

סקופ היא רשת העוקבת בשקדנות אחרי כל שינויי האופנה העולמית בתחום ההנעלה ומתרגמת אותם לטעמים ולמחירים ההולמים את הציבור הישראלי (כמאה עד כמאתיים שקלים). נעלי בלרינה בצבעים כהים, מגפוני חצי, סניקרס בסגנון ספורטיבי ובסגנון רחוב, הם חלק מהקולקציה שנשלחת עכשיו לסניפיה. צבעי העונה הקרה לפי סקופ הם שחור, אפור בהיר, כחול כהה, בורדו, חרדל וצהוב גמלים, לצד ורוד פודרה. "ורוד הוא השחור החדש" מצהירים בסקופ. הנה עוד מגמות מרכזיות שניתן למצוא בסקופ, בהתאם לטרנדים העולמיים: נעליים עטורות בפרווה- הן בלשונית של הסניקרס, הן בסיומת של המגפונים וגם לאורך המגפיים הגבוהים, נעלי קטיפה, וגם סגנון בוקרים החוזר בגדול. מגפי "בוקרים" היו טרנד בולט בתחילת שנות האלפיים שחוזר. הם מעוטרים באבזמים גסים, ניטים ורצועות גומי אבל מיוצרים לא רק בחום ושחור המקובלים, אלא גם בוורוד, אפור וכחול כהה. 

סקופ

סקופ צילום: יח"צ

"סיליז" היא חנות שנפתחה לפני יותר משלושים שנה על ידי סימה ודש במטרה להרגיל את הישראליות לסגנון האירופי האיכותי, ובימים אלה גם בה ניתן למצוא סניקרס עם פרווה, וקישוטי פפיון, לצד מגפיים ומגפונים קלסיים. 

סיליז

סיליז צילום: יח"צ

ואילו טרנד הקטיפה מופיע בגדול בקולקציה החדשה של מארק פישר, החל מנעלי סירה שטוחות ומחודדות, דרך נעלי עקב קלאסיות ונשיות, ועד סניקרס ומגפונים. גם הטרנד המטאלי אצל מארק פישר מגיע לקדמת הבמה בסניקרס ומגפונים בגווני כסף, ברונזה, זהב ונצנצים. הסניקרס הם בגווני צהוב גמלים, בורדו, ורוד, לבן שמנת, אדום חזק, כחול ועוד. המחירים נעים בין 399 ל-999 שקלים. ניתן להשיג ברשת שואו אוף ורשת ניין ווסט. 

מארק פישר

מארק פישר צילום: יח"צ

ברשת חנויות קמדן אנד שוז למדתי שנעלי אוקספורד, שנחשבו בעבר לפריט הנעלה גברי מובהק, ובעשור האחרון עברו הסבה למלתחה הנשית, עדיין כאן. הן מיוצרות בארץ, בעבודת יד, ופופולריות בקרב היפסטרים ופשניסטיות. אבל בניגוד לעבר, היום מיקום השרוכים בחלקן הוא בצד במקום במרכז. עוד בניגוד לעבר, הן לא רק בצבעוניות של שחור ולבן או חום ולבן, אלא בצבעים נוספים. טווח המחירים בקמדן אנד שוז: 249-289 שקלים.

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז צילום: אושרי תורתי

חובבות נעליים יוצאות דופן, הגונבות את ההצגה, מוזמנות כל עונה לבדוק מה יש למותג הארכיטקטוני UNITED NUDE להציע. מדובר בשבירת הגבולות בעיצוב נעליים וניסוי מתמשך בהמצאות וחידושים. הקולקציה החורפית החדשה היא בצבעי כחול רויאל, אדום עז וחרדל, משחקי שחור-לבן, נקודות, משבצות כתומות על רקע שחור, נגיעות מתכתיות והדפס מנומר. וגם תוספות של פרווה, גימור "קשקשים", ומראה עור נחש, רצועות גמישות או מטליות ועוד. בין הדגמים הבולטים של יונייטד ניוד: מגף ומגפון בעלי עקב אלומיניום חלול, נעל בעלת עקב גיאומטרי רב צלעות, צבעוני ושקוף הנראה כמו "זיז" בבניין, נעליים מבד אלסטי המזכיר את נשל הנחש ועוד. טווח המחירים: 590-1450 שקלים. ניתן להשיג בחנות הדגל בדיזנגוף, תל אביב. 

יונייטד ניוד

יונייטד ניוד צילום: יח"צ

יונייטד ניוד

יונייטד ניוד צילום: יח"צ

יונייטד ניוד

יונייטד ניוד צילום: יח"צ

יונייטד ניוד

יונייטד ניוד צילום: יח"צ

גם נעלי בית חמות הן סעיף בהוצאות ההנעלה החורפית. המותג EXPOSE המתמחה בהלבשה תחתונה מציע בימים אלה נעלי הבית בדוגמת מגף או נעל בלרינה מפלנל ומפליז עם דופן צמר, והן מחממות כך שניתן לוותר על גרביים. על חלקן יש הדפס ילדותי של סנופי או הכבשה לילי כמוטיב נוסטלגי של ילדותנו. 80-90 שקלים.

אקספוז

אקספוז צילום: יח"צ

ואם הזכרתי ילדות, אז מותג האופנה לילדים KIWI משיק לבנות נעלי בלרינה בצבעי כסף, זהב, ורוד פודרה ושחור לק, עם פרנזים או פפיון בד, ולבנים, סניקרס בשחור ולבן או הדפס צבאי. כולן מחומרים רכים, עם סוליות מרופדות ונושמות, רצועות מתכווננות ושרוכי גומי אלסטיים. המידות: 24-35. המחיר ההתחלתי כ-60 או כ-80 שקלים. 

קיווי

קיווי צילום: יח"צ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן