מעילים בשלל צבעים

אם בא לך להתחדש במעיל או להכין את עצמך למכירות סוף העונה, הכתבה הזו בשבילך!

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 03/01/18 13:19 טז בטבת התשעח

מעילים בשלל צבעים
מעילים, צילום: שאטרסטוק

בניגוד לשנים בהן מעילים ארוכים היו טרנד מוביל, השנה רובנו מתעטפים במעילים קצרים, מרופדים בפוך סינטטי, או מצוידים בבטנה וצווארון מפרווה מלאכותית. רק במלתחה של נשים מבוגרות, בקולקציות של מותגי יוקרה מסוג סיליז, או בהיצע לנשים במידות גדולות כמו אצל הגרה, ראיתי מעילים המכסים ברכיים.

אחת הכתובות המובהקות לנשים בוגרות יותר, הם ששת הסניפים של רשת אירן קולקשן, בבעלות אירן ושירלי אפרתי בקניון גינדי וקניון גן העיר בתל אביב, קניון ממילא בירושלים וקניון הזהב בראשון לציון. מי שלמדה להכיר את האיכות של המותג גרי וובר, תמצא אותה בסניפים האלה. ועד ה-7 בינואר, רשת אירן מציעה גם ב-50 אחוזים הנחה מעילים לילדים ונוער של המותג דיזיגואל,כמו המעיל הבהיר עם הקפושון הגדול המרופד בבטנת פרווה חומה הנראה בתמונה המצורפת.

סגול על גווניו השונים, נבחר לצבע המועדף של חורף 2018. מעיל סגול חלק, בתפירה עילית, הגיע באחרונה מאירופה לרשת silise(סיליז), שהנהיגה באחרונה חידוש: אפשר להזמין פריט באתר האונליין שלה, ולבקש שהוא יהיה זמין בסניף הנוח ביותר למזמינה, באמצעות הודעה של יומיים מראש. "מדידה בקליק"כפי שמכונה הטרנד שיהפוך כנראה לחובה בעתיד בכל רשתות האופנה.

 

מעיל

מעילצילום: אבי ולדמן

אבל מרבית המעילים כאמור הם קצרים. ורבים מהם מרופדים במעטפת מטאלית של זהב וכסף. שובה לב במיוחד הוא ז'קט כסוף בסגנון צעיר מאוד, ברשת גליתהפשן, עם צווארון דמוי פרווה ורודה!

מעיל

מעילצילום: גליתהפשן

שניים מהמעילים הקצרים שניתן למצוא ברשת AMERICAN EAGLE OUTFITTERS, הם אחד דמוי פרווה מנומרת ואחד מרופד בפוך סינטטי (בומר), בצבע זהב מטאלי. טווח המחירים נע בין כ-300 לכ-800 שקלים.

גם בקולקציית המעילים של לי קופר נשמר הסגנון המאפיין את החורף הנוכחי, כמו מעילי פוך מניילון ומילוי סינטטי באורך מותן או באורך ירך, שילובי פרווה מלאכותית בכובע, וצבע ביטנה בולט ( למשל מעיל בגוון בירוק זית עם בטנה בוורוד פוקסיה עז). מה שמייחד את לי קופר הוא מעיל דמוי עור בגזרת אופנוענים עם תפרים בולטים בשרוולים,ומעילים ללא שרוולים, כלומר ווסטים – שגם הם בארוך המותן, ממולאים בפוך ומתהדרים ברוכסנים מוזהבים. המחירים כאן נעים בין 199 ל-349 שקלים.

 

מעיל

מעילצילום: לי קופר

הזכרתי בפתיח שברשת הגרה יש מעילים דקים. אבל הקולקציה שלה כוללת מגוון גדול: לצד מעילי טרנץ' דקיקים גם מעילי צמר ארוכים בצבעים מפתיעים כמו סגול, בורדו או אדום, מעילי פוך בסגנון המכורבל, מעילים במראה המטאלי, ועוד. על הקולבים של הגרה רואים, לאמיצות בלבד, אדום מכף רגל ועד ראש: מעיל, שמלת מידי וצעיף. הסיבה: האדום כבש את מסלולי האופנה העולמיים בתצוגות האחרונות. אבל גם שילובים של שחור ולבן עדיין קיימים, ואחד מהם הוא מעיל משבצות בצמד הגוונים האלה. מחירי המעילים בהגרה נעים בין 199 ל-589 שקלים.

תקציב מוגבל הוא לא סיבה להימנע מלצאת לקור במעיל מחמם. ברשת SELECTלמשל, יש מעילי פרווה סינטטית, או מעוטרים בפרווה מלאכותית, לנשים, גברים וילדים במחירים המטפסים עד מקסימום כ-130 שקלים. אפשר לראות אותם גם באתר סלקטפשן. וברשת Fashion clubבאור יהודה (חנות המפעל) וב-Y  סנטר בפתח תקווה, יש מעילים מפרווה סינטטיתבעיצובים, גזרות, צבעים והדפסים שונים ב-60 עד 120 שקלים.

מעיל

מעילצילום: סלקט