מגפונים לכל מזג אויר

חורף? סתיו? שמש? שלג? המגפונים האלו יעשו לכן חשק לנעול אותם בכל מזג אויר!

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן  28/12/17 09:00 י בטבת התשעח

מגפונים לכל מזג אויר
מגפונים, צילום: פטיש/ לנס הפקות

שובו של הגשם, ולו רק למופע קצר כפי ששמענו מפי החזאים, מחזיר את תשומת הלב לפריט ההנעלה החם ביותר בחורף 2018 - מגפונים. יש שלא התאפקו ונעלו מגפונים אפילו בימים החמים והשחונים של חורף הבצורת שנחת עלינו, רק כי מדובר בפריט מדליק ומעוצב וצבעוני. אחרות שמרו את הרכישה בארון עד שהשלוליות יצדיקו לנעול מגפונים. בכל מקרה, הטקסטורות החדשות (זמש, לאק, קטיפה, עור מטאלי, ניטים, אבזמים, רקמות), מגוון הצבעים הלא שגרתי (אדום, בורדו, חרדל, כחול), והעיצובים רבי ההשראה, מסבירים מדוע בניגוד למגפיים הגבוהים, דווקא קרובי משפחתם הנמוכים, הם עכשיו הטרנד המוביל ואספתי מספר דוגמאות משכנעות המוכיחות זאת.

נתחיל ברשת  TOGO המיוצגת כאן עם מגפון חלק מחומר גלם אפור מנצנץ על עקב עבה של כשבעה סנטימטרים. ברשת הזו יש גם מגפיים מעל הברך, אבל המגפונים הם המושכים את העין בסניפיה. ויש כאלה גם בלבן. המחירים הנוחים מאפיינים את טוגו ובימים אלה הם נעים בין כ-80 לכ-300 שקלים.

מגפונים

מגפוניםצילום: עמירם בן ישי / טו גו

 

בסניף הראשון בקניון הזהב בראשל"צ של הרשת החדשה, FETISH, שחרטה על דגלה את הדאגה לפאשניסטיות, מושכים את המבטים מגפונים בוהקים בצבע לק אדום, בתוכם שתולים חלקים של עור שחור, וסמוך לעקב הם מוקפים במחרוזת זהובה. גם על מדפי הסניף רחב הידיים הזה, בולטים מגפונים יותר מכל פריט אחר. רובם יבוא מברזיל ואיטליה, חלקם תוצרת הארץ במותגים קליגולה ושוגר דדי. בין היתר יש שם גם במותג הברזילאי Petite Jolie, פרטי הנעלה ללא שימוש בעור, שהם פופולריים בקרב צמחונים וטבעוניים. טווח המחירים רחב מאוד, מתחיל ב-199 שקלים ומטפס עד 1249. גם סולם הצבעים רחב יריעה וכולל למשל סגול וורוד פודרה...
 

ואם כבר פאשניסטיות, אין ביניהן אחת שלא שמעה על קנדל וקיילי ג'נר לבית קרדשיאן. גם שתיים אלה השיקו לחורף הנוכחי נעליים, מגפיים ומגפונים שניתן למצוא ברשת SHOW/OFF. כרגיל אצלן, העיצובים יוצאי דופן במקוריותם. בחרתי כדוגמה מגפון לק לבן עם שרוך שחור לכל אורכו מלפנים, על עקב שחור עבה וגבוה. בחלק מההיצע של קנדל וקיילי יש שילובי שחור ולבן עם נגיעות זהב, או כחול רויאל עם צבע עור (ניוד), וטווח המחירים: כ-400 עד כ-1500 שקלים.

מגפונים

מגפוניםצילום: קנדל וקיילי / יח"צ

ברשת קמדן אנד שוז, ניתן למצוא עוד דוגמה לנטייה הטרנדית לשלב סוגים שונים של חומרי גלם וצבעים, באותו פריט. הרבה מהמגפונים שם הם בסגנון צבאי, עשויים עבודת יד. הדגם שבחרתי להציג מורכב מפיסות עור שחור, עור בצבע בז', זמש אפור ושרוך ההופך את המגפון לדמוי נעל גבוהה. טווח המידות: 35-43. והמחירים: 271-367 שקלים.

מגפונים

מגפוניםצילום: קמדן אנד שוז / אושרי תורתי

כמקובל בדורנו, מה שלובשים ונועלים מבוגרים, מייצרים בדגמים מוקטנים גם לפעוטים וילדים. וכך ברשת גלי יש מגפון המשלב באותו הדגם זמש ועור בצבע בורדו, רקמה, תפרים בולטים וריפוד פרווה מלאכותית ורוד. או בדגם אחר, מגפון חום עם ניטים, רוכסן, רצועה ואבזם. מדובר כאמור בפעוטות ממש, כי טווח המידות בגלי מתחיל ב-19 וכולל גם נעלי צעד ראשון. לאימהות שלא מוותרות על אופנתיות מגיל העריסה, חשוב לדעת שמגפוני התינוקות עשויים עור נובוק רך עם תמיכה לקרסול ולכף הרגל. סולם הצבעים כולל ירוק כהה ואפור, ורוד כהה, צהוב גמלים וסגול. חלקם עם עיטורי סריג וכיווצים, נצנצים ואבנים צבעוניות. לבנות גדולות יותר יש מגפונים בסגנון צבאי עם שרוכים, רוכסן ותירת קווילט בחום וויסקי או שחור, מעוטרים בניטים. וגם מגפונים בבורדו עם גימור פרווה והדפס פרחים, ובשילוב גדילים. למגפי הגשם העשויים גומי, יש גימור ניילון צבעוני או הדפסים של דמויות. טווח מחירים: כ-180 עד כ-230 שקלים. עד סוף דצמבר אפשר להשיג 2 זוגות במחיר של אחד. גם לנשים יש בגלי מגפונים, חלקם בשחור מעוטר בניטים כסופים במראה רוקיסטי.כ-200 עד כ-280 שקלים.

מגפונים לילדים

מגפונים לילדיםצילום: גלי / ירון וינברג

 

מותג ילדים נוסף שלא מוותר על מגפונים אופנתיים לגיל הרך הוא פפאיה, שמתוך מבחר עשיר מאוד בחרתי אצלו מגפון בצבע זהב עם רצועה ואבזם, מהודר מספיק כדי לנעול גם בשמחות משפחתיות ובשבתות. המגוון של פפאיה כולל מגפונים מנוקדים, דמויי בדים ארוגים, עם פרווה וקטיפה, שילובי עור סינטטי, ניילון וסריג. חלקם נוצצים בזהב וכסף, או אפליקציות של כוכבים ולבבות. טווח המידות מתחיל ב-21 וטווח המחירים כ-210 עד כ-330 שקלים.

מגפונים

מגפוניםצילום: פפאיה / מנחם רייס

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן