לא עוד "אין לי מה ללבוש!"

שלושת השלבים המנצחים למלתחה נכונה שתמיד יהיה בה מה ללבוש. צפי שמחוני מארגנת לנו את החיים והארון, וגם - מהם צבעים נייטרלים ולמה אקססוריז דומים למלח ופלפל?

חדשות כיפה צפי שמחוני 25/10/17 12:46 ה בחשון התשעח

לא עוד "אין לי מה ללבוש!"
מלחה נכונה, צילום: shutterstock

אם גם את כל בוקר פותחת את הארון ושוב זועקת למדפים ולקולבים העמוסים כל טוב שאין לך מה ללבוש,  המשיכי לקרוא, הכתבה הזאת כנראה נפלה עלייך משמיים.

בואי תראי איך בשלושה שלבים פשוטים את מוצאת כל יום מה ללבוש, מצליחה לשלב המון לוקים חדשים והעיקר יוצאת מאושרת ושמחה במה שיש לך. אולי עם עוד תוספות קטנות שיתנו שדרוג אחרון, אך ימנעו ממך לרוץ כל שבוע לקניון למסע התחדשות שבועי ולגיהוץ האשראי.
בקיצור- מלתחה נכונה!

השלב הראשון:
הוציאי את כל תכולת הארון והתחילי בסינון. אבל לפני, כדאי שתכירי את החוק שלי: מה שלא נלבש מעל לשנה או בעונה הקודמת, יוצא מהארון, ניכנס לשקית ונשלח הלאה. פשוט סביר להניח שלא תלבשי אותו יותר. 
כל בגד שגדול או קטן עלייך יתפוס כנפיים ויכנס גם הוא לשקית. בגד שאת מתלבטת לגביו, תמדדי בלי להתעצל ותחליטי אם הוא ממשיך אתך או שהגיע שעתך להיפרד, ושעתו להיכנס גם אל השקית.
בגד בלוי, עם חור, מוכתם או כזה שלא ראוי להילבש יותר, ימצא מקום חדש ליד הדלי והמגב.
את השקית את מוזמנת בשמחה להעביר לאחותך, לחברה או לנזקקים. השלב הזה הוא קריטי וחשוב במיוחד! ארון חכם הוא לא בהכרח ארון מלא בבגדים! ארון חכם הוא ארון מדויק, מדויק לצרכים שלך.

מלחה נכונה

מלחה נכונה צילום: shutterstock

השלב השני:
נוודא שיש לנו בארון מגוון סוגי בגדים (חצאית, שמלה , חולצה , נעליים) בצבעים ניטרליים. ולפני שאציין אילו צבעים הם צבעים ניטרליים, אסביר מהו תפקידם:
אני מכנה את הצבעים הניטרליים ה"דבק" של המלתחה. התפקיד שלהם הוא לחבר בין הצבעים. בזכות הניטרליות שלהם הם מתאימים ומשתלבים יפה  עם כל הצבעים, ועוזרים לנו להפוך כל לוק למושלם.
לא אסקרן אתכן מידי ואגלה לכן שקאמל, בז', שמנת, ניוד, חאקי, לבן, כחול, ג'ינס, מטאלי, אפור ופסים שחור-לבן, אלו הם הצבעים הניטרליים.
וממש לא שכחתי את הצבע השחור. שחור אומנם מתאים ומשתלב עם כל הצבעים, אך הוא לא נקרא נטרלי.
שחור הוא צבע דרמטי ואי אפשר לפספסו. כאשר אני לובשת שחור, העין אוטומטית מתמקדת בשחור, וכל הצבעים האחרים נבלעים, לעומת הצבעים הניטרליים, שבאים לחבר בין הצבעים ולא תופסים את העין.

השלב השלישי:
זהו שלב מרענן וכיפי שסוגר לנו הכול ונותן את הכלי האחרון למלתחה מושלמת.
ואין מלתחה מושלמת בלי אקססוריז! האקססוריז פותחים וחותמים את ההופעה. כשאני כותבת 'אקססוריז' אני מתכוונת לכובעים, מטפחות, צעיפים, תכשיטים משקפי ראייה ומשקפי שמש, תיקים, גרביונים ונעליים.
הם נותנים את הטאצ' האחרון בלוק, ובלעדיהם כל לוק נראה מעט משעמם. הם המלח, הפלפל והצ'ילי שבלעדיהם הבגדים על הגוף נראים חסרי טעם. מה שכל כך כיף באקססוריז, זה שהם זמינים בכל רשתות האופנה, ובדרך כלל גם יותר זול להתחדש בהם מאשר בשמלה, כך שאפשר לקנות מהם הרבה ובכך לגוון יותר. 
ועכשיו, אחרי שעברת על הארון, אני די בטוחה שנזכרת בכל מיני בגדים יפיפיים שנדחקו לפינה, הבנת שבשביל למצוא בקלות מה ללבוש בבוקר את צריכה את הדבק הנכון שיחבר בין שלל הפריטים הצבעוניים שיש לך בארון, וכדי לתת את הטאצ' האישי והאחרון פשוט נתבל באקססוריז.

 

צפי שמחוני היא בוגרת שנקר במחלקות האופנה והסטיילינג, סטייליסטית אישית ומנחת סדנאות סטיילינג. מוזמנות לעקוב אחריה באינסטגרם ובפייסבוק" "צפי שמחוני סטיילינג אישי וסדנאות". Zafis48@gmail.com ,054-8179099