ויש גם יהלומים כחולים!

מותגי התכשיטים יוצאים בקולקציות חדשות ונוצצות לקיץ ויש בהן הכל: עגילי חישוק, יהלומים כחולים, 100% כסף אמיתי והשראה אפריקאית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/17 16:25 כה בתמוז התשעז

ויש גם יהלומים כחולים!
תומס סאבו, צילום: יח"צ חו"ל

סטודיו לתכשיטים "עדיים מכל הלב" המתמחה בתכשיטים בעבודת יד לנשים מציגים מגוון דגמים אופנתיים של עגילי המאסט לקיץ 2017 - עגילי החישוק!

בעולם האופנה יש טרנדים מתחלפים ויש פריטים קלסיים שישארו עמנו כנראה לנצח. אחד הפריטים הקלסיים הוא ללא כל ספק עגילי החישוק השלמים והבאנגלס, אשר לעולם אינם נמאסים וחוזרים בענק גם בקיץ 2017. בקולקציה החדשהניתן למצוא ורסיות שונות של עגילי החישוק העל זמניים, במגוון גדלים, חלקים או משובצים בזרקונים נוצצים ואבנים. כל הכנסותיו של הסטודיו הינן קודש ליצירת מקומות פרנסה ותעסוקה בסטודיו לאנשים הנמצאים בשלבים שונים של הליך שיקום נפשי. המחיר החל מ-55 שקלים ומשתנה בהתאם לחומר ולשיבוץ.

להשיג בסטודיו עדיים מכל הלב, יוסף ספיר 1 רמת גן. 077-3007155

עגילי חישוק 380 ש"ח

עגילי חישוק 380 ש"ח צילום: יוסי גמזו לטובה

מעצבי התכשיטים והאקססוריז ASAF & TOMER מציגים לראשונה קולקציית תכשיטים מהודרת ומעוצבת ובה פריטים לבני שני המינים העשויה 100% כסף אמיתי!

בעוד שמרבית תכשיטי האופנה בארץ עשויים פליז בציפויים שונים של כסף, רודיום, זהב וגולדפילד, שאיכותיים ככל שיהיו בכל זאת מתבלים עם השנים, צמד המעצבים מציג לראשונה קולקציית תכשיטים העשויה כולה 100% כסף אמיתי. התכשיטים בקולקציה, כוללים מבחר רחב ומגוון של שרשראות, טבעות עדינות, צמידים ועגילים צמודי אוזן ותלויים. קולקציה זו מהווה פתרון נהדר גם למי שעורו רגיש ונוטה לסבול מפריחות וגירויים בעת ענידת תכשיטים. טווח המחירים: 70- 250 ₪.

להשיג אצל המעצבים ASAF & TOMER, דיזינגוף סנטר ת"א, קניון איילון ר"ג, קניון הזהב ראשון לציון

שרשרת כסף 169 ש"ח

שרשרת כסף 169 ש"ח צילום: רן יחזקאל

מותג השעונים השוויצרי TISSOT, משיק בימים אלה שעון בעל מנגנון קוורץ לנשים: Tissot T-wave

השעון מתאפיין במראה המשלב אלגנטיות, נשיות, אפנתיות וקלסיות. עיצוב השעון הינו עדין וייחודי, בעל קווים הרמוניים נקיים המדמים תנועה מתמשכת של סרט מסתלסל. מרכז השעון כולל פרטים מעודנים כגון; מחוגים דמויי עלים. לוח השעון מגיע במספר גוונים מפנינת אם, לוח בצבע לבן או שחור, עם רצועות מתכת בצבע כסף או רוזגולד, שעון מוזהב עם רצועת עור שחורה ועוד. 

מחיר השקה:  1820 ₪ בלבד. 

את השעון ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות  

שעון TISSOT 1820 ש"ח

שעון TISSOT 1820 ש"ח צילום: יח"צ

מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי תומס סאבו, יוצא במבצע קיץ חם, במסגרתו ייהנו הלקוחות מעד 50% הנחה על כל הפריטים של המותג   

קולקציית הקיץ 2017 של תומס סאבו, מציעה מגוון תכשיטים לנשים ולגברים בהשראת העולם האפריקאי. שרשראות בעלות תליון גדול, טבעות אובר סייז, עגילים ארוכים נופלים מאם הפנינה ועוד. 

כמו כן, במסגרת המבצע ניתן למצוא את צמיד הצ'ארם הפופולארי ועוד מגוון רב של פריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

המבצע תקף עד ה 31.7.17 או עד גמר המלאי

תכשיטי תומס סאבו ניתן להשיג  לחנות הדגל תומס סאבו קניון עזריאלי ת"א קומה 2, בחנויות אימפרס נבחרות בארץ ובחנויות המורשות

צמיד 550 ש"ח

צמיד 550 ש"ח צילום: יח"צ


מותג התכשיטים הבינלאומי BLOOM, המתמחה בתכשיטי יוקרה מעוצבים העשויים זהב 18 קראט ומשובצים אבני חן ויהלומים איכותיים, מציג קולקציית תכשיטים קייצית חדשה המשלבת יהלומים מהפנטים בצבע כחול שמיים

יהלומים כחולים הם בין צבעי היהלומים הנדירים והמבוקשים ביותר בעולם. ככל שצבעם עמוק יותר כך נחשבים נדירים יותר ורבים סבורים כי בעתיד כמעט ולא נוכל למצוא אותם יותר בטבע, אלא רק בכספות של אנשים עשירים ביותר. בקולקציה החדשה של המותג ניתן למצוא תכשיטים ייחודיים המשלבים יהלומים כחולים ולבנים נוצצים ובוהקים בשרשראות, צמידים, טבעות ועגילים בעיצובים מקוריים, סופר יוקרתיים וחד פעמיים. המחיר החל מ-5,000 ₪ לפריט ובהתאם לשיבוץ.

להשיג ב-BLOOM  תכשיטי יוקרה, שוהם 6, רמת גן. 03-7510000

טבעת, 9600 ש"ח

טבעת, 9,600 ש"ח צילום: יח"צ