ויפה שעון אחד קודם

במוצאי שבת מזיזים את השעון לשעון חורף, וזה הזמן לשקול לקנות שעון חדש. הקולקציות החדשות מציפות את החנויות והמגוון עצום. מתלבטים בין שעון ב 11,500 ש"ח לשעון ב299 ש"ח? כאן תוכלו למצוא את שניהם

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 24/10/17 13:01 ד בחשון התשעח

ויפה שעון אחד קודם
שעונים לקראת החורף, צילום: shutterstock

לא כולם מסכימים ש"יפה שעה אחת קודם", הוא רעיון חיובי כשמדובר במעבר משעון הקיץ לשעון החורף, שיתרחש השנה בלילה שבין שבת לראשון, 29 באוקטובר. אבל, אין חולק על כך שפעולת הזזת השעונים מ-2 בלילה ל-1 בלילה, גורמת לכולנו להתמקד לרגע בשעון המעורר, שעוני היד, שעוני הקיר והשולחן, ולהחליט (או לא), שהגיע הזמן להתפנק בשעון חדש. 

יצרני השעונים ומשווקיהם מנהלים כל החודש ספירה לאחור בתקווה לתנועה ערה של קונים. כדי להמריץ אותנו להגיע אליהם, הם מציגים הרבה קולקציות חדשות וחידושים טכנולוגיים. האם בעידן הטלפונים הסלולריים המשמשים גם כשעונים, מישהו באמת מעוניין בקולקציות הללו? אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים המשווקת מותגים כמו אומגה, לונג'ין, טיסו, אובקו, הובלו, סווטש ועוד רבים, עונה בחיוב. לדבריו "אם לשפוט מהנעשה ברשת אימפרס המשווקת כ-30 מותגי שעונים, בשנת 2017 הייתה עלייה ברכישת שעוני יד לעומת שנת 2016, בעיקר שעוני יוקרה. זה כי בימינו הם מהווים סמל סטטוס המלווה באמירה אופנתית ועדכנות טכנולוגית". לוי מוסיף שבמקרים רבים שעון הוא גם תכשיט, ולכן יש הרבה שעונים המשובצים יהלומים עם רצועה שהיא צמיד ממתכת יקרה.

לשאלה מה חדש בקולקציות השעונים של חורף 2018 מציג אלעד לוי את שעון הטיסו שממשיך לפעול 80 שעות ברצף גם שלא עונדים אותו על הזרוע, ואת הכרונו XL שיש לו מנגנון קוורץ. המותג הובלו ממשיך בשיתופי פעולה עם ספורטאים מפורסמים ובחורף הנוכחי ישיק שעונים חדשים, בין היתר עם האצן הג'מייקני יוסיין בולט והמתאגרף הבלתי מנוצח פלויד מיוות'ר. 

לעומת זאת, שעוני המותג דניאל וולינגטון בקולקציה חדשה בשם קלאסיק פטיט ישתפו פעולה עם בנות משפחת קרדשיין ושעוני לונג'ין עם שחקנית הקולנוע זוכת האוסקר קייט וינסלט. כך שטרנד הידוענים כמקדמי מכירות ממשיך לפרוח. דוגמה נוספת הם ילדי דוגמנית העל סינדי קרופורד, שבעשרים השנים האחרונות פרסמה את שעוני המותג אומגה, ובשבוע שעבר העבירה את השרביט ואת השעון לבתה קאיה ובנה פרסלי, שהוכרזו כשגרירים החדשים של  המותג. צמד הפרזנטורים החדשים של אומגה יככבו גם בישראל בקמפיין שיערך לרגל השקת קולקציית השעונים החדשה שתושק בחודש הבא.

דניאל וולינגטון

דניאל וולינגטון צילום: יח"צ

מי שלא זקוק לתשומת לב המושגת באמצעות ידוענים, הוא המותג גוצ'י. הדפסים של עור נחש ועור נמר, תבליט של דבורה, לוח מחוגים עשוי מבד ועליו רקמה צבעוניות, סולם צבעים הכולל ירוק, כחול וכתום, גורמים לשעונים האלה למשוך מבטים ולגנוב את ההצגה. ניתן למצוא אותם רק ברשת אימפרס והם עולים 4,510-7,899 שקלים. נשמע יקר? סימן שלא שמעתם עדיין על השעון של המותג אוריס שעולה בארץ 11,500 שקלים... 

גוצ

גוצ'י צילום: יח"צ

אוריס

אוריס צילום: יח"צ

לעומת זאת יש שהורידו מחירים באופן ממשי ביותר, כמו המותג הבריטי הנרי לונדון, שדגמי שעוניו עולים עכשיו 299 שקלים במקום 499. מבצע שיימשך עד 24 בנובמבר או עד גמר המלאי. גם ברשת JACKIE O מקבוצת סיטי טיים יש עכשיו מבצע הוזלות של 30% על שעוני המותג TRIWA.

הנרי לונדון

הנרי לונדון צילום: יח"צ

ג

ג'קי או צילום: יח"צ

השעונים החדשים הבולטים ברשת רויאלטי שייכים למותגים סייקו ופרארי, והם מוצגים על ידי המפרסמים כסמל סטטוס והוכחה למודעות אופנתית יותר מאשר כאביזר שימושי.

דמויי תכשיט הם גם שעוני קלווין קליין ושעוני ורסאצ'ה כמובן, כמו גם שעוני המותג דוקסה. את שני האחרונים משווקת רשת הבורסה לתכשיטים. המחיר ההתחלתי של שעון ורסאצ'ה בקולקציית דפניס הוא 2,990 שקלים ושל קולציית פלאצו – 3,990 שקלים. במותג דוקסה יש קולקציה בשם Blue stone lady המיועדת לנשים, עם אבן ספיר כחולה בכתר השעון, העולה החל מ-1,390 שקלים. רשת הבורסה לתכשיטים משווקת גם את French Connection, מותג אופנה אנגלי, במחיר התחלתי של 500 שקלים.

פרארי

פרארי צילום: יח"צ

ורסאצ

ורסאצ'ה צילום: יח"צ

דוקסה

דוקסה צילום: יח"צ

אפילו בסווטש עוברים לכיוון המתוכשט, עם שעונים שיש עליהם אלמנטים דמויי תכשיטים בזהב או בכסף ורצועה הנראית כצמיד יקר. לעומת זאת ב"פליק פלאק", שמו של מותג הצעירים בקבוצת סווטש, שעוני חורף 2018 העשויים פלסטיק קשיח וזכוכית מינראלית עמידה בזעזועים ומים, מ"קולקציית קמפינג", מאוירים בשמי לילה מואר כוכבים ביער, או איור פנסים, איור של מצפן ואיור של ינשוף. השעונים האלה צבועים בגוונים של ירוק, חאקי, סגול, חום וכחול. מחיריהם: 199-230 שקלים.

פליק פלאק הוא שעון שמיועד ללמד ילדים לקרוא את השעה. פלאק היא אחות קטנה (מחוג השעות הקטן), בצבע אדום. היא זזה באטיות ולוקח לה שעה שלמה לעבור מספרה אחת לשנייה. ופליק, הוא האח הגדול (מחוג הדקות), הצבוע בכחול, ולוקח לו דקה אחת בלבד לעבור מנקודה לנקודה על לוח השעון. 

פליק פלאק סווטש

פליק פלאק סווטש צילום: יח"צ

סוגיה בפני עצמה הם שעוני הקיר והשעונים המעוררים. ברשת איקאה שעון מעורר בסגנון רטרו עולה 29 שקלים ושעון קיר גדול ניתן להשיג שם ב-59 שקלים. ברשת זול סטוק, שעונים מעוררים באותו סגנון רטרו ומבחר גדול של שעוני קיר עולים בטווח שבין 15 ל-150 שקלים.

איקאה

איקאה צילום: יח"צ

זול סטוק

זול סטוק צילום: יח"צ