"זה יעזור לעם ישראל": בגד ים צנוע? יש דבר כזה!

חברת "סי סיקרט" מייצרת בגדי ים צנועים, צבעוניים ויפים. למי שחשוב לה להיות צנועה גם בחוף הים ובבריכה, בגדי הים שלהם יכולים להיות פתרון מושלם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/17 11:00 י בתמוז התשעז

"זה יעזור לעם ישראל": בגד ים צנוע? יש דבר כזה!
בגד ים צנוע של סי סיקרט, צילום: ראובן

לפני כעשר שנים ישבה ירדנה ג. בחוף הים. היא הייתה בחודש השישי להריונה והילדים היו במים. בגלל שהצניעות מאוד חשובה לה, ירדנה לבשה בגדים רגילים וסבלה מהחום, ודאגה לילדים כי לא יכלה להיכנס אתם למים. באותו יום, בשל בעיה רפואית שכנראה נבעה מהשהות בים בחום, ירדנה התאשפזה והיה חשש לחיי העובר. הסיפור הזה הסתיים בטוב בגלל שני דברים: ירדנה והתינוק בריאים ושלמים, ולירדנה היה זמן בבית החולים לחשוב על הכל, והיא החליטה להקים את חברת "סי סיקרט" לייצור בגדי ים צנועים.

"אני חוזרת בתשובה כבר 16 שנים" מספרת ירדנה, "כשעליתי לארץ מצרפת התחלתי להתחזק ובסוף גם שמתי כיסוי ראש. הרגשתי מוזר ללכת לים עם כיסוי ראש ובגד ים וגם מבחינת צניעות כבר לא הייתי שם".

מי עיצב את הדגמים? איך ידעת מה לעשות כשרק התחלת?

"אני עיצבתי את הדגמים. לכל אשה צרפתיה יש חוש אופנה ואני רציתי להשתמש בזה לקדושה… בהתחלה היו לנו הרבה שאלות, כי לא ידענו באיזה משקל של בד לייקרה להשתמש, איך לעשות את כל הסגירות כך שיהיה נוח ולא חם. לאט לאט צברנו ניסיון והקשבנו להערות של הנשים, וכל הזמן שיפרנו את הדגמים. היום אני מאמינה שמצאנו פתרונות טובים. שיווקנו בצרפת ובישראל וככל שעלה הביקוש המחירים ירדו. היום אפשר למצוא אצלנו בגד ים איכותי ונוח ב 250 ש"ח".

בגד ים צנוע של סי סיקרט

בגד ים צנוע של סי סיקרט צילום: ראובן

 

מי הן הלקוחות שלך?

"יש לנו לקוחות בכל הגילאים ואנחנו מייצרים דגמים אפילו לגיל שנתיים, למי שרוצה להרגיל לצניעות כבר מגיל קטן. באות אלינו גם נערות שלעתים לא רוצות בגד ים צנוע וצריך לעודד אותן. הגיעה אלי נערה שאמרתי לה שהמעשה הרוחני שהיא עושה יכול להשפיע בעולם בכל מיני דרכים ואי אפשר לדעת איך זה יעזור לעם ישראל, והיא יצאה ממני מרוצה ובלב שלם. גם שחייניות וגם נשים שמחפשות יופי ואסתטיקה יהיו מרוצות מבגדי הים שלנו. מה שיפה הוא שנשים מכל הדתות קונות אצלנו - גם חרדיות וגם מוסלמיות שקוראות לבגד ים שלנו בורקיני. רק השבוע מכרתי בורקיני לדובאי ולסעודיה! הייתי צריכה לשלוח את בגד הים דרך צרפת, כי מישראל אי אפשר לשלוח לשם".  

בגד ים צנוע של סי סיקרט

בגד ים צנוע של סי סיקרט צילום: ראובן

בשנה שעברה היה רעש גדול בצרפת מכיוון שיצא חוק שאסר על נשים ללכת עם בורקיני בחוף הים. "פנו אלי הרבה נשים שטענו שבצרפת חשבו שהן מוסלמיות בגלל הבורקיני וללכת עם זה יכול לגרור קנס", אומרת ירדנה, "הצעתי לכולן לכסות את הראש ואולי יחשבו שהבורקיני הוא שמלה… לשמחתי בית המשפט העליון של צרפת ביטל את החוק הזה. למדתי שבישראל אנחנו מתמודדים טוב יותר עם מגוון הדתות ואפילו ראיינו אותי לרדיו ולאינטרנט של צרפת בנושא. יש לנו כוחות עצומים בארץ ישראל ואנחנו ממש דוגמה לעולם".

אלו תגובות את מקבלת מנשים?

"אני מקבלת תגובות מדהימות מנשים יהודיות וגם מוסלמיות ולפעמים אני ממש בוכה מהתרגשות. אני כבר בת 46 וב"ה נולדו לי עוד ילדים וכל פעם אני אומרת שבשנה הבאה אני מפסיקה, אני לא יכולה יותר. וכל פעם שזה קורה אני מקבלת מכתב שמשכנע אותי להמשיך. בהתחלה היו אנשים שחשבו שבגד ים צנוע יעודד שחיה מעורבת, אבל הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, מאוד עודד אותנו. הראינו את בגד הים לאשתו וקיבלנו ממנו אישור, וכעת גם הציבור החרדי מאוד מרוצה".

"סי סיקרט" מוכרת את בגדי הים הצנועים ברח' עוזיאל 50 בירושלים, באינטרנט, דרך שיווק בבתים של נשים וכעת גם בחנויות השונות. בגדי הים שלהם צבעוניים ומגוונים וכעת נמכרת בחנות גם שכמיה שמספקת צניעות משופרת, יכולה להחליף את המגבת וגם אפשר להניק איתה בחוף ובבריכה.

 

לאתר החברה: http://he.seasecret.biz/

 

שכמיה של סי סיקרט

שכמיה של סי סיקרט צילום: ראובן

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן