רק לא ברכב: רעיונות לדייטים חורפיים

נמאס לך להסתובב בקור ולחפש עוד בית קפה משעמם? הנה כמה רעיונות לדייטים חורפיים, מיוחדים וחמימים במיוחד

חדשות כיפה הילה מלמד, "משלך" 15/12/13 11:04 יב בטבת התשעד

רק לא ברכב: רעיונות לדייטים חורפיים
shutterstock, צילום: shutterstock

החלקה על הקרח

חוויה כיפית ומעוררת אדרנלין, במיוחד בארץ החמימה שלנו. אז נכון שרובנו לא נחשוף כישורים אקרובטיים מרהיבים, אבל לפחות זה יהיה דייט שישבור את הקרח. ברצינות. שנפילה אחת או שתיים (או קצת יותר) תהיינה מביכות בהתחלה, אבל אחר כך הן בעיקר יצחיקו את שניכם. ומה מחבר שני אנשים זה לזו יותר מאדרנלין, צחוק משותף ונקע בקרסול?

הופעה

אז זה לא הסעיף הכי חסכני מבחינת התקציב, אבל הוא יכול לשדרג את הדייט שלכם משמעותית. לחום ולשחרור שממילא מביאה איתה המוזיקה אפשר להוסיף משקה חם ואלכוהולי, ולתת לבסים להכניס קצת קצב. אפשר להפתיע את הצד השני ולקנות כרטיסים מראש, ואפשר להחליט ביחד, במידה ומעדיפים למנוע את המצב המביך בו את לוקחת אותו להופעה של רות דולורס ווייס ומגלה שהוא חובב מושבע של שוואקי. מצד שני, לפחות כך תגלי את האמת בזמן. וגם הוא.

באולינג

באולם הבאולינג תפגשו בעיקר קבוצות של תיכוניסטים ואולי עוד איזה זוג או שניים כמותכם. גם בבתי קפה תמצאו עוד זוגות כאלו, אבל כאן הם לפחות לא יגניבו אליכם מבטים וינסו לנחש באיזה דייט אתם. בעיקר כי הם יהיו עסוקים בלכוון את הכדור לאמצע בכוח המחשבה בלבד. לאחר משחק באולינג מוצלח (אם הוא אומר שהוא נתן לך לנצח, אל תאמיני לו!) אפשר להמשיך לשלל האטרקציות שהמקומות הללו לרוב מציעים - מיני כדורסל, הכה בפטיש, וידאו נגד חייזרים, והטוב מכולם - הוקי שולחן.

(צילום: shutterstock)

מוזיאון

הזדמנות פז להפגין ידע, אינטליגנציה ותרבותיות (או את כישורי הגוגל באייפון שלכם). תערוכה אקטואלית-פוליטית תכניס אתכם לדיון ער, סוחף ועצבני (רק בלי לזרוק צלחות, בסדר?), תערוכת ציור אימפרסיוניסטי תעורר את מצב הרוח הרומנטי, ותערוכת אומנות פוסט מודרנית תוציא מכם את כל היצירתיות, כושר ההמצאה והאילתור בניסיון לנחש מה משמעותו של כתם הדיו השחור שעל גביו מוצבת מדוזה, ביצירה שכותרתה "ללא שם". אגב, במידה ואתם מסתובבים במוזיאון ישראל, זו ההזדמנות שלכם לבדוק אם לבן/בת הזוג יש שרירי גב תחתון מספיק חזקים כדי לשרוד סיבוב שלם - אינדיקציה לגנים נדירים ששווה להעביר לדור הבא.

(צילום: shutterstock)

בית

כי אין כמו בבית. אפשר לבשל מרק ביחד, לשחק משחקי קופסה, וכשכלו כל הקיצין אפילו לראות מערכונים ביוטיוב ביחד. אפשר גם סתם לבהות בגשם היורד, להקשיב לרעמים ולדבר על עניינים שבלב, כי קצת קיטש עוד לא הרג אף אחד (אלא אם כן אתם דמות ראשית בסרט הוליוודי, ואז סיכוי גדול שהקיטש דווקא כן יהרוג אתכם). זו האופציה הכי באנלית שהיא כמובן גם הכי רומנטית וחמימה. רק אנא, וודאו קודם כל שההורים או השותפים יצאו לשחק בשלג ו/או לקפוץ בשלוליות, ואתם מסודרים.

(צילום: shutterstock)


עוד כתבות מעניינות באתר לנשים הדתיות - ”משלך