רווקי המגזר: נא להתפקד!

אם אתם מתחילים להרגיש שעולם ההיכרויות כבר כבד עליכם והפעם הבאה שתצאו לפגישה זה עם פיג'מה. אם בבית הקפה כבר יודעים להגיש לכם את הקפוצ'ינו מיד עם כניסתכם. אם מיציתם את הרעיון של לשבת עם מישהו בלילה קר לראיון. המיזם הבא הוא ממש בשבילכם!

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/18 10:58 ט בשבט התשעח

רווקי המגזר: נא להתפקד!
דייט משעמם, צילום: שאטרסטוק

עולם ההיכרויות הוא מורכב מאוד, מאתגר ולעתים מייאש. מיזם חדש מנסה לרענן את הדפוסים המוכרים ולנתב את האתגר למקום חווייתי ומהנה, כך שרווקים ורווקות יוכלו להיפגש באמצעי חדשני ומאוד לא רשמי ובמקום להשקיע בהכנות לקראת עוד דייט שלא ברור מה ייצא ממנו, דבר אחד מובטח בהחלט, זה יהיה כיף.

מי שעומדת מאחורי המיזם היא הודיה, אשר עובדת בחדר בריחה, נחשפה לרעיון והחליטה להכשיר אותו לטובת רווקי ורווקות המגזר הדתי.

"שמעתי שהיה מיזם כזה מזמן והוא נפסק כך שזה לא רעיון מקורי שלי. במתחם בו אני עובדת כבר נערכו מספר ערבים כאלה לטובת רווקים ורווקות במגזר הכללי. החלטתי לחדש את המסורת ולערוך שוב ערבים כאלה, ומאחר ואני דתיה פתחתי את זה כרגע למגזר שלי. פשוט משום שקל לי יותר לשדך אנשים מהעולם שלי כי אני מבינה יותר את כיווני החשיבה,הדגשים וההעדפות. זו זכות לאפשר לאנשים להכיר בדרך קלילה, זורמת וכיפית. מאחר וזו קבוצה של 3 בחורים ו-3 בחורות, יש פחות מבוכה. בניגוד לדייט, אין כאן מפגש של אחד על אחד. היופי ברעיון הוא שבחדר בריחה כולם נדרשים לעבוד ביחד, לפתור חידות, למצוא רמזים ולחשוב איך פותרים את החידות ומתקדמים במשחק, זו פעילות מגבשת. ויותר מכך, כניסה לחדר בריחה זה למעשה מעבר לעולם אחר מה שמקל על היכולת להתמסר למשחק ולהשתחרר וכך אפשר להכיר בצורה אמתית יותר. המשחק מסייע להוציא מהמשתתפים את הצדדים הרגילים שלהם, ולא את מה שהם "מנסים" להעביר בדייט, או שעובר בצורה שגויה בגלל ההתרגשות".

 

אני עושה את המיטב מבחינתי ומשאירה את השאר לקב"ה

"מי ששולח מייל מקבל שאלון למלא. הוא קצת חופר, אני מודה. אך זה הכרחי על מנת לקבל פרופיל מדוייק כמה שיותר על הבנאדם, לאחר מכן אני יושבת בבית ומנסה לבנות קבוצות עם פוטנציאל היכרות גבוה. כמובן, אין לי יכולת להתחייב על כלום. קיים סיכוי שמישהו יגיע ולא תהיה אף אחת בכיוון אך אני עושה את המיטב מבחינתי ומשאירה את השאר לקב"ה. את ההתאמות אני עורכת כמובן על חשבון הזמן האישי שלי ולא בשעות העבודה, בהתנדבות מלאה ולא תמיד אני מספיקה לענות לכולם מאחר ואני מתפעלת את הכל לבדי.

אם יש לי רעיון לקבוצה, אני מתקשרת לששת המשתתפים וקובעת תאריך מתאים. מה שאומר שאם לא פנינו לאחד מהשולחים, זה כנראה עקב אילוצי מערכת ואולי נפנה בעתיד או שאפילו ננסה להציע לך מישהי שלא במסגרת המשחק, או שאולי, וגם זה יכול לקרות, לא תהיה לנו הצעה רלוונטית, כמו בכל מאגר שידוכים.

 

מה נדרש לך כרגע להצלחת הפרוייקט?

"כרגע דרושים בחורים איכותיים שישלחו שאלונים מאחר ויש המון פניות של בנות. המיזם לא יכול לצאת לדרך בלי הצד השני ולכן כרגע הוא עומד באוויר. נשמח לכמה שיותר פניות מהצד הגברי".

 

 

לפרטים: popescaperoom@gmail.com