סטוקריות זו מצווה - 5 כללים לפני פגישה!

אם אתם יוצאים בקרוב לפגישה, הכנו לכם רשימה של דברים שאתם פשוט חייבים לעשות לפניה. כי עד שמגיעה הזדמנות טובה, כדאי לדאוג שהיא תהיה חיובית ונעימה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/18 18:53 כח בשבט התשעח

סטוקריות זו מצווה - 5 כללים לפני פגישה!
לבחור נכון, צילום: shutterstock

לחפור בפייסבוק

נכון, סטוקריות זו מידה מאוד לא חיובית. אבל כשזה מגיע לאדם שתשבו מולו במשך שעה ואולי יום יבוא ותתחתנו, זה מותר. אפילו מצווה. מעבר לעובדה הבסיסית שזה מאפשר להבין קצת מי הבן אדם, מה תחומי העניין שלו ולראות מי החברים המשותפים שלכם, תוכלו להתארגן מראש על נושאי שיחה שמעניינים את שניכם. זה יקל, ויהפוך את השיחה ביניכם לקלילה ומעניינת יותר עבור שניכם.

אהבה בפייסבוק - נמסנו

אהבה בפייסבוק - נמסנוצילום: shutterstock

 

להכין מראש את הבגדים

אם אתם יודעים שלא כיבסתם בגדים כבר שבוע, והחולצה המועדפת עליכם ממש לא באזור, דאגו לכבס אותה מראש במקום להילחץ באותו ערב שהיא לא בארון. ואם אתם יודעים שבנוהל, אתם עומדים מול הארון לפחות שעה כדי לבחור מה להוציא ממנו, הכינו את הסט כבר בבוקר. עשו הכל כדי שההתארגנות טרם היציאה, לא תעכב אתכם סתם. מעבר לאיחור -  שלא יהיה נעים לצד השני, גם אתם תרגישו לא נעים ומומלץ להגיע באנרגיות טובות וחיוביות. 

 

לברר על התחבורה למקום

אם אתם מגיעים ברכב, וודאו שאתם יודעים את הדרך. ואם צפויים פקקים באותו זמן, צאו מוקדם. בייחוד כשמדובר במקום שגם ה-"ווייז" לא יודע לכוון אליו. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית זה קריטי עוד יותר. תזמנו מראש את ההחלפה בין האוטובוסים. וחשוב לא פחות, וודאו שאתם יודעים מתי האוטובוס האחרון ודאגו לא לפספס אותו.

 
נהיגה בלחץ

נהיגה בלחץצילום: שאטרסטוקום

 

להחליט מראש איפה יושבים

נכון שזה נורא מסקרן לראות איך הוא או היא מגיבים להעדפות שלכם שעומדות בניגוד להעדפותיהם, אבל! תחילת הפגישה זה ממש לא הזמן לזה. "תחליט אתה", "תחליטי את", "מה שתרצי", "לא, באמת מה שבא לך", "לא,לא, תגיד אתה". בקיצור הבנתם. ועוד יותר מבאס לגלות שחשבתם שתשבו בבית קפה ובסוף אתם מטיילים ברגל, בקור, ולא לקחתם את הז'קט מהאוטו. בקיצור, תחליטו בטלפון.

 

הכינו מראש כסף מזומן

אם ישבתם בבית קפה, לא משנה מי משלם ואם זה חצי חצי, מומלץ לשים גם טיפ. אז למקרה שהצד השני שילם, תהיו הוגנים ותיערכו מראש עם הטיפ, כי "אין עליי מזומן" זו לא תשובה. בהצלחה!

תשלום בבית קפה

תשלום בבית קפהצילום: שאטרסטוק