מתחתנים בחורף? 8 טיפים לחתונה חמה ומושלמת 

החלטתם ללכת על חתונה חורפית? בלי לחץ! זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע והרבה הרבה יותר זול. בכל זאת יש כמה דברים שכדאי שתדעו ותיישמו, ואת החשובים שבהם הבאנו לכם כאן. מזל טוב!

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/17 12:55 יח בחשון התשעח

מתחתנים בחורף? 8 טיפים לחתונה חמה ומושלמת 
חתונה בחורף , צילום: shutterstock

בארץ, הקיץ זו העונה הסוערת: עוברים דירה בקיץ, מבלים עם הילדים בקיץ, החופש הגדול, הופעות, טיולים ועוד ועוד. גם חתונה נתפסת כאירוע של קיץ או אביב כי חם ונעים ורומנטי. אבל תתפלאו, אין רומנטי יותר מאשר חתונה חורפית. החורף הוא אינטימי ומשפחתי יותר ויש לו קסם משלו.
הקסם הגדול ביותר טמון בזה שחתונת חורף תעלה לכם הרבה פחות מחתונה בקיץ. המחירים למנה באולמות האירועים זולים בעשרות שקלים מאשר בקיץ וזה משמעותי מאוד. 

חתונה בחורף

חתונה בחורף צילום: shutterstock

אז למי שבוחר להתחתן בחורף, הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם בארגון חתונה כזו:

ואם ירד גשם?

בין אוקטובר למאי, יכול להיות שירד גשם ביום החתונה שלכם. אם אתם מתכננים חתונה בחוץ כדאי לכם בכל זאת לדבר מראש עם האולם על אפשרויות במקרה וירד גשם: אוהל, חממה גדולה, שימוש בחלל פנוי. גם אם מדובר בתוספת תשלום, כדאי לשריין את האופציה. אם אתם רוצים לסגור על חופה בחוץ, במרבית המקומות ניתן לשנות את מיקום החופה ולהכניס אותה לאולם במידה ויורד גשם
בכל מקרה אין צורך להילחץ, הרי אצלנו אין באמת חורף רציני. בדרך כלל החורף בישראל הוא קצר, לא קר ומסתכם בדרך כלל בשבועיים סוערים. לכן לא בהכרח מזג אוויר יהרוס את החתונה. 

אז מתי בחורף?

יתרון נוסף הקיים בחתונות חורף הוא מציאת תאריך פנוי. בחורף יש הרבה יותר תאריכים פנויים מאשר בקיץ וזוג שרוצה תאריך מסוים או יום מסוים בשבוע יוכל די בקלות למצוא אותו בחורף, דבר שממש לא בטוח שיקרה בקיץ.

ואם מתאים לי יום שישי?

אם רציתם תמיד להתחתן ביום שישי, זו הזדמנות לרקוד באמצע היום בלי להזיע, ולהגיע לחתונה בלי לקפוא מקור. אבל זכרו שימי שישי בחורף הם קצרים!

מהחניה לאולם

רק למקרה שאולי ירד גשם, וודאו שהחניה קרובה לאולם, או לפחות שיש מעבר מקורה ביניהם. בנוסף כדאי לשים לב שהדרך סלולה, כדי לא להוביל את המוזמנים שלכם בעקבים דרך בוץ ושלוליות.
 
חלל ריק מרגיש קר יותר

אולם קטן מרגיש אינטימי וחמים יותר. לכן, שימו לב שאתם לא סוגרים עם אולם ששטחו גדול יחסית למספר המוזמנים שלכם, כדי שלא ישאר הרבה שטח ריק הגורם לאווירה קרירה. ואם האולם בכל זאת גדול - תוכלו להקטין את החלל על ידי מחיצות מסוגים שונים או סידור חכם של השולחנות בתוך השטח.

חתונה בחורף

חתונה בחורף צילום: shutterstock

חם בבטן - חם בלב

בקבלת הפנים ממש מומלץ ללכת על מנות חמות כמו פונץ', מרקים ולחמים חמים.
לקינוח ניתן להגיש ערמונים קלויים או תפוחי עץ אפויים, שישרו אווירה חורפית ונעימה.

מי כיבה את המזגן?

הגיעו לאולם שבחרתם בערב קר כדי לראות מקרוב את פתרונות החימום שהוא מציע ולהרגיש את החום באולם. ודאו שיש חימום באזור קבלת הפנים, האוכל והריקודים.
אם מדובר בתחילת החורף, יכול להיות שהחימום מופעל פעם ראשונה השנה וכדאי לוודא מראש שהכל פועל, שהמיזוג לא משחרר ריחות לא נעימים ושאין תקלות במערכת.

תצלם את הצד הטוב שלי

בחורף, מזג האוויר, יכול להיות תפאורה מושלמת לצילומים בחוץ. השקיעות יפות יותר, שלכת, השתקפויות ועוד. 
בחרו בצלם שיודע לנצל את התנאים האלו בתמונות שלו, ותבקשו לראות דוגמה לצילומי חוץ בחורף שצילם בעבר.
בגלל שקיעת השמש המוקדמת, התחילו את הצילומים מוקדם כדי שתוכלו ליהנות גם משעות היום והשקיעה.
בכל מקרה, צילומי נוף הם לא הכרח וצילומי אולפן או צילומים במקום סגור, כמו מוזיאון, בית עתיק, ספא וסלון מעוצב יכולים להיות מדהימים.