למה להתחתן עוד חצי שנה אם אפשר עוד חודש וחצי? 9 טיפים לחתונה בפול גז

הרבה זוגות מעדיפים לקבוע תאריך לחתונה בעתיד הקרוב (מאוד) ולא למשוך את האירוסים בעוד כמה חודשים מלחיצים. הכנו לכם טיפים מנצחים לארגון חתונה מהירה ובקלות, כל טיפ פנינה!

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/17 11:49 ב בכסלו התשעח

למה להתחתן עוד חצי שנה אם אפשר עוד חודש וחצי? 9 טיפים לחתונה בפול גז
רצים לחתונה , צילום: shutterstock

יש המון סיבות להתחתן מהר ולא לדחות את יום האירוע:

חתונה שמארגנים במהירות היא חתונה זולה יותר. הרבה פעמים נשארים בגני אירועים ולספקים השונים תאריכים פנוי שהם רוצים למלא, והם ישמחו להעניק לכם הנחה יפה במחיר. ההנחות יכולות לנוע בין 10% ל-30% והן תלויות בעונה ובכמות המוזמנים שיש לכם.
בחתונה מהירה הארגון הוא יעיל, מהיר וחסכוני. תהליך קצר וממוקד של ארגון חתונה יאלץ אתכם להיות מאד מסודרים ולבנות תקציב ברור. וכמובן - אין זמן לריב. יש הרבה מתח סביב החתונה והארגונים הטכניים שלה, בין החתן לכלה ובין המשפחות. כשהכל נסגר מהר, יש אילוצים וכולם צריכים להתפשר.

די לארגן! כבר חופה

די לארגן! כבר חופה צילום: shutterstock

קבלו 9 טיפים שיעזרו לכם לארגן חתונה במהירות, אבל בקלות:

  1. וודאו שכל הפרטים הבסיסיים ידועים לכם: כמה מוזמנים יש לכם? מה התקציב שלכם? על מה לא תהיו מוכנים להתפשר? 
  2. התייעצו עם אדם או שניים שאתם סומכים עליהם - וזהו. ככל שיותר אנשים יהיו מעורבים בהחלטות, ככה יהיו יותר דעות שיבלבלו אתכם. תסמכו בעיקר על עצמכם.
  3. תהיו מוכנים לצאת להרפתקאה משותפת. תידרשו לקבל יחד החלטות מהירות, לסמוך אחד על השנייה ולהיות מאד מסונכרנים ביניכם. הסוד פה הוא שיתוף פעולה
  4. כל תכנון חתונה גוזל זמן, אבל כשהזמן קצוב זה הרבה יותר קשוח. אין לכם ברירה אלא להתאים את עצמכם ללו”ז של הספקים,ואם אתם עובדים במשרות מלאות, תצטרכו לפנות ערבים ואת יום שישי לפגישות, טעימות, מדידות וארגונים.
  5. תעבדו מסודר, ותכינו רשימה. יש המון דברים לארגן ואתם לא רוצים לשכוח שום דבר. בטח לחברים שלכם שכבר התחתנו יש קבצי אקסל שיכולים לסייע לכם, וגם בגוגל תוכלו למצוא רשימות של דברים שצריך לארגן.  
  6. יש צורך בהרבה גמישות. לא בהכרח תצליחו להשיג את גן האירועים המסוים כי אולי הם כבר תפוסים. לכן חפשו אחר סגנון מסוים ופחות אחרי שם או מותג, ואז תוכלו למצוא משהו דומה במקום אחר או אצל ספק אחר. התפקיד שלכם הוא לדעת להתגמש, לזרום ולא להתעקש על דברים שפשוט לא מסתדרים.
  7. קחו רגע להכין Save The Date. אם כבר יש תאריך ומקום, כדאי שתיידעו בהם את המשפחה והחברים, בכל זאת זה מתקרב ולכולם יש אילוצים אז כדאי שהם ישריינו.
  8. אל תמתינו עם הבירוקרטיה. במקביל לשאר הדברים, התעסקו גם עם פתיחת התיק ברבנות, הדרכת כלות ועוד.
  9. מציאת שמלת כלה לא חייב להיות תהליך ארוך ומפרך. קחי כמה חברות טובות, אחיות או את אמא, רכזי כמה פגישות אצל מעצבי/ות שמלות ואל תמדדי את כל החנות.

מזל טוב!