עשר דוגמאות לדייטים שהם "סבבה אבל...": הדייט שלך סבבה והכל אבל לועסת בפה פתוח? גם לנו זה קרה

יצאתם לדייט ונתקלתם בתופעה הזויה. לא בטוח שזה הסוף שלכם כזוג אבל גם לא בטוח שיש תקווה. כרגיל, באנו לעזור

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/17 16:40 כ בסיון התשעז

עשר דוגמאות לדייטים שהם "סבבה אבל...": הדייט שלך סבבה והכל אבל לועסת בפה פתוח? גם לנו זה קרה
סבבה והכל אבל הוא קצת מטושטש, צילום: shutterstock

מכירים שחזרתם מדייט עם תחושה חזקה של "הכל סבבה אבל…"? לפעמים זו סתם הרגשה טיפשית, אבל לפעמים זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. בחרנו לכם כמה "הכל סבבה אבל…" משובחים:

  1. סבבה והכל אבל כשהוא פנה אלייך באתר ההיכרויות הוא ציטט שיר של אלתרמן ועוד עם שגיאות כתיב.

הכרעת המערכת: הכל תלוי בשיר. אם השיר רומנטי וקולע, זו כנראה סתם דיסלקציה. אבל אם השיר לא קשור בכלל, למשל "מגש הכסף", שגיאות הכתיב נובעות מאינטליגנציה נמוכה וכדאי שתמשיכי לצאת אתו רק אם הוא נראה ממש טוב.

הופה איזה משורר

הופה איזה משוררצילום: shutterstock

2. סבבה והכל אבל בדייט היא שאלה "איטליה זה באירופה, לא?"

הכרעת המערכת: אתה צריך לחשוב מה אתה מחפש. גאונה היא לא, אבל אולי היא חמודה עם מידות טובות. תמשיך לצאת אתה ובשום אופן אל תביא את השיחה לענייני ידע טריוויאלי. נסה לראות בעיקר את התכונות הטובות. וכמובן תבדוק איך היא מבשלת, יכול להיות שזה מחפה על חוסר האי קיו.

כן, זה באירופה

כן, זה באירופהצילום: shutterstock

3. סבבה והכל אבל הוא רכז מחוז בבני עקיבא והגיע לדייט עם חולצת תנועה

הכרעת המערכת: יותר מידי אידאלים לא עושים טוב לאף אחד וקשה להאמין שהוא מדליק כתובות אש בכל חודש ארגון בגלל הכסף. שלא לדבר על זה שקשה לו להיפרד מהילדות. כנראה שזה נגמר אלא אם כן את חובבת מצעדי לפידים ובמקרה כזה לא נשפוט אותך.

בב"ח לתו"ע גם לךצילום: יונתן סינדל פלאש 90

4. סבבה והכל אבל בדייט היא הזמינה את המנה הכי יקרה בתפריט

הכרעת המערכת: יש לה טעם יקר אבל על חשבונך. אם תמשיכו לצאת כנראה יגזרו לך את הכרטיס אשראי. אנחנו ממליצים לחתוך את זה פה אבל נסה לחשוב על חבר או מכר שמרוויח ממש טוב ותכיר ביניהם.

טעם יקר הא?

טעם יקר הא?צילום: shutterstock

5. סבבה והכל אבל בתמונות שלו בפייסבוק הוא מצולם בטיולים עם פאוץ'

הכרעת המערכת: זה מאוד בעייתי הרי הוא תקוע בשנות השמונים ואין לו מודעות עצמית בכלל. עם זאת יש כאן נאיביות מקסימה ואולי רק הפעם תתאפקי ותנסי להבין את הפנימיות שלו. אם האני הפנימי שלו משדר "אני אעשה כל מה שתגידי כולל לא ללכת יותר עם פאוץ' לעולם", בהחלט שווה להמשיך לצאת אתו. והוא גם חובב טיולים שזה כיף.

מה אתה קנגורו?!

מה אתה קנגורו?!צילום: shutterstock

6. סבבה והכל אבל היא טבעונית

הכרעת המערכת: מה רע בזה שהיא לא אוהבת סטייקים? כל עוד היא לא מאלו שכופים על סביבתם להתנהג כמוהם כי אין בזה חן ולא משנה אם זה בענייני אוכל או כל דבר אחר. בינתיים אל תצאו לבתי קפה ומסעדות ואל תדברו על מאסטר שף, נעליים מעור וחלב סויה.

שייק פטרוזיליה מישהו?

שייק פטרוזיליה מישהו?צילום: shutterstock

7. סבבה והכל אבל אמא שלו עדיין קונה לו גופיות וגרביים

הכרעת המערכת: זה נשמע תלותי וילדותי אבל בזכות אמא יש לו גרביים בלי חורים וגופיות שעדיין נראות לבנות. כנראה זה טיפוס שעובר מחזקת אמו לאשתו. אם את אדם שאוהב לטפל בבן זוגו, יכול להיות שזה לא יפריע לך. ואם את ממש לא כזו, שאמא שלו תמשיך לקנות לו. ככה שאין סיבה להפסיק את הקשר היפה הזה. תוכלו לצאת לדייטים במשביר לצרכן.

רק עוד כמה תחתונים וזהו

רק עוד כמה תחתונים וזהוצילום: shutterstock

8. סבבה והכל אבל הילדים שלה קראו לך "אבא" בפעם הראשונה שפגשת אותם

הכרעת המערכת: זה אכן מפחיד ואין לתאר את המבוכה. אבל בוא נודה על האמת - אם כבר פגשת אותם אתה כנראה עמוק יותר בסיפור הזה ממה שחשבת. מקווים בשבילך שהם חמודים כמו אמא שלהם.

מה קורה אבאל

מה קורה אבאל'ה?צילום: shutterstock

9. סבבה והכל אבל הוא הגיע לדייט עם ספינר

הכרעת המערכת: אם זה פותר לו את הפרעת הקשב והריכוז אז שיהיה לו לבריאות. את בהחלט יכולה להמשיך לצאת אתו, רק עדיף למקומות לא ציבוריים.

איך שגלגל מסתובב לו

איך שגלגל מסתובב לוצילום: shutterstock

10. סבבה והכל אבל בדייט הראשון הוא שאל איך יראה שולחן שבת שלך

הכרעת המערכת: מאיזו שהיא סיבה כנראה שלא ענית לו "בלעדיך". האמת שזו שאלה קלאסית והמערכת החליטה באופן חד משמעי שמדובר באדם קטנוני שלא מתעסק בדברים הנכונים. יכול להיות שהוא פשוט לחוץ נורא בדייטים וזה מה שיוצא לו. נסי לצאת אתו עוד פעם אחת. אם הוא ישאל עוד שאלות בסגנון "מה ההלכה החביבה עלייך בשולחן ערוך" או "איזו כיסוי ראש את מעדיפה", פשוט תשאלי אותו "איך אתה רואה את הוואטסאפ בו אני אומרת לך שזה לא ילך בינינו".

שבת שלום

שבת שלוםצילום: shutterstock