האנשים שמרוויחים לא רע מהחתונה המלכותית

החודש צפויה להיערך בטירת וינדזור בבריטניה חתונתם המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל. מה שמביא את תושבי האזור לנצל את הביקוש ללינה בסביבות הטירה, ומציעים את בתיהם עבור זרים תמורת מחיר זעום של עד 4000 שקלים ללילה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/18 18:21 כא באייר התשעח

האנשים שמרוויחים לא רע מהחתונה המלכותית
הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: shutterstock

חתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל שתיערך בטירת וינדזור הביאה לתפוסה מלאה של חדרי המלון באזור לקראת האירוע ההיסטורי. התושבים מנצלים את הביקוש הגובר ומציעים לינה בבתיהם הפרטיים בתמורה לאלפי שקלים ללילה. לפי בדיקה באתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, נשארה "מיטה אחרונה" באזור טירת וינדזור במלון The Manor, המוצעת במחיר של 4,049 שקל ללילה. לפי בדיקת האתר תושבי האזור ביצעו עסקאות המציעות לינה בנכסיהם במחירים המגיעים ל- 4,000 שקלים ללילה. במקרים מסוימים התושבים אפילו לא פינו את דירותיהם והציעו אירוח ביתי כשהתיירים לנים באחד החדרים בנוכחות בעלי הנכס.

טירת וינזדור

טירת וינזדורצילום: shutterstock

הקהל הנלהב בחתונה הקודמת

הקהל הנלהב בחתונה הקודמתצילום: shutterstock

החתונה המלכותית הקודמת

החתונה המלכותית הקודמתצילום: shutterstock

ההסתערות על מלונות מקומיים נוצרה מכך שלאנשים רבים יש חשיבות להיות נוכחים באירוע והם אינם רוצים להיתקע בשיבושי התנועה הצפויים באותו יום. מדובר באירוע בינלאומי שמוזמנים אליו אח"מים מרחבי העולם וסידורי האבטחה יקשו על גישה מרחוק לאזור הטירה. לדברי איל סגל מאתר " הוטלס קומביינד": "כבר עשרות דירות סביב הטירה הושכרו לאירוח ואנו מעריכים שתגבר תופעת הסבת בתי המגורים להארחה ככל שנתקרב לאירוע בחודש מאי. יותר תושבים ישמעו מפה לאוזן על עסקאות שסגרו שכניהם ואנו צפויים לראות עוד תושבים הרוצים לנצל הזדמנות כלכלית של פעם בחיים". 

ליבנו עם תושבי האזור המצרים על כך שלא מתקיימת גם שבת חתן.