אפליקציה חדשה תאפשר לכם ללמוד משניות קהתי מהנייד

משניות קהתי הן הדרך הקלה ביותר ללימוד משניות, המתכנת אריאל וייצברג החליט להפוך את זה גם לאפליקציית אנדוראיד חינמית ונוחה כדי שתוכלו ללמוד בכל מקום

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/05/15 10:42 טז באייר התשעה

משניות קהתי הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מארון הספרים היהודי, הרב פנחס קהתי שזכה על חיבורו בפרס הרב קוק הצליח לחדור עם פירושו הברור והמוצלח לכל בתי המדרש של היהדות על כל גווניה ולהפוך גם את סדרי המשנה הסבוכים יותר לברורים וקלים ללימוד.

פירושו של הרב קהתי היה חדשני במיוחד כשהודפס לפני 50 שנה והמתכנת אריאל וייצברג החליט להעביר את החדשנות התורנית גם לעולם הטכנולוגי באמצעות אפליקציה לסמרטפון המכילה את כל ששת סדרי משנה. "סייעתי כמתכנת לחברי משה הירש ליצור אתר ללימוד לעילוי נשמת ואז הוא הציע שנצרף משניות לאתר. הייתי סקפטי לחלוטין ואמרתי לו שאם הוא יקבל את אישורם של משפחת קהתי אכין בהתנדבות אפליקציית אנדרואיד ואכן כמה ימים לאחר מכן קיבלנו את אישורם ליצור אפליקציה חינמית שמכילה את כל הסדרה", מספר ל'כיפה' וייצברג.

הוא מבהיר שהכל נעשה לשם שמים וללא שום תמורה הן מצדו והן מצד משפחת קהתי, "מעטים האנשים שהלכו עד היום עם משניות קהתי בכיס מעתה אלפים יוכלו לעשות זאת בקלות", אומר וייצברג. לדבריו, האפליקציה שקיימת רק יומיים כבר הורדה על ידי אלפי משתמשים והשמועה עליה עוברת כאש בשדה קוצים בקבוצות וואטסאפ ומיילים ישוביים.

האפליקציה קלה וידידותית ומכילה 5 פונטים שונים שניתן להשתמש בהם ב-7 גדלים שונים כל אחד לפי נוחיותו. כמו כן, מצורף גם פירושו של רבי עובדיה מברטנורה וניתן לבחור לראות אותו לפני פירוש קהתי הקליל יותר.

להורדה באנדרואיד