חדשות כיפה

יש לך פילגש? כך תשמור עליה!

אם שעשגז שומר הפילגשים היה חי היום, הוא היה יכול לעבוד הרבה יותר בקלות ויעילות. אור רייכרט, שהקים את "פרסומי חרטא" מגיש: שומר הפילגשים במאה ה-21

צילום:

הקראטיב: אור רייכרט, בעלים של "רייכרט פרסום". רעיונאי ומעצב. ממקימי "פרסומי חרטא"

החלטתי להביט על האתגר המשעשע מזווית אחרת. איך היה נראה פרסום של אז בכלים של ימינו.
הפכתי את שעשגז סריס המלך שומר הפילגשים מאדם לחברה שמייצרת אזיקוני רגל לאיתור הפילגשים שלך. קלה ונוחה לשימוש!

האסטרטגיה המובילה היא, שאם מישהו צריך שמירה על הפילגשים, משמע שהוא מפחד שהן יסתובבו ויקרה להן משהו. הפחד הוא מהרגשות המובילים בחיבור א-רציונלי לחפצים (יחד עם נוסטלגיה, אהבה ומשפחה) ועל בסיס זה נכנס המשפט המוביל "איפה הפילגשים שלך עכשיו", בכדי לעורר את מי שצריך לשמור על הפילגשים שלו, לקנות את המוצר של שעשגז.

כמובן, פקשוט של המוצר, מותקן על הרגל ואייקונים להסבר חצי ויזואלי.

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר