איך תיראה ישראל בחגיגות ה-80? התחזית של נפתלי בנט

ישראל חוגגת 70, אך אנחנו עם המבט קדימה. שר החינוך ויו"ר הבית היהודי מקפיץ אותנו בתחזיתו לעשור הבא, ומשוכנע שבזמן שהמדינה תגיע לגבורות היא תהיה הרבה יותר חזקה, בכל המובנים

נפתלי בנט שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט 18/04/18 19:55 ג באייר התשעח

איך תיראה ישראל בחגיגות ה-80? התחזית של נפתלי בנט
התחזית של נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

מדינת ישראל בשנת ה-80  שלה היא מדינה חזקה יותר.

חזקה בהגשמת חלום הדורות, בה ממלא העם היהודי את ייעודו להיות  אור לגויים, תוך שמירה על מסורת אבותיו. לא רק מקלט לעם היהודי, אלא התגשמות חזון הנביאים, ראשית צמיחת גאולתנו. 

חזקה בלכידות החברתית - באחדות, באמון בין אנשים בערבות ההדדית ובעזרה לזולת. מדינה בה יודעים להתווכח מבלי לשנוא, יודעים לחלוק בדעות מבלי להתחלק בלבבות. ללא סטיגמות, הגדרות ותיוגים. 

חזקה בשמירה על ביטחונה, בה כל אזרחיה מרגשים בטוחים יותר, וכל אויביה מניחים את נשקם ומבינים שכל הניסיונות להחלישה לא יצלחו.

חזקה דיפלומטית ומדינית - מאמינה בצדקת דרכה, עומדת על שלה ושומרת על האינטרסים שלה, כך שאומות העולם מכבדות את ריבונותה ומבקשות לקיים איתה שיתופי פעולה בטחוניים, כלכליים וחינוכיים. 

חזקה בטכנולוגיה ובהייטק, בחדשנות וביזמות, ומייצאת לעולם פתרונות לאתגרים רבי שנים בתחומי הרפואה, החקלאות, מזון, אבטחה ועוד.

חזקה בקליטת עלייה, וכביתו הטבעי של העם היהודי ממשיכה בקיבוץ הגלויות בהליך הקליטה של מאות אלפי יהודים מהתפוצות השונות. וזאת לצד חיזוק הקשר עם מיליונים נוספים של יהודים שעדיין חיים בתפוצות אך רואים בה את ביתם השני, וקשורים אליה מאוד.

חזקה בחינוך ומאפשרת לכל תלמיד ותלמידה נקודת זינוק הוגנת לחיים מלאי הצלחה, משמעות וערכים. בעודה שמה דגש על פיתוח כלים ויכולות לעמידה באתגרי המאה ה-21.

מדינה חזקה ומחזקת.

מזל טוב ישראל שלי 

עם ישראל חי!

צפו בשאר התחזיות ליום העצמאות ה-80 של ישראל 

שר החינוך נפתלי בנט

שר החינוך נפתלי בנטצילום: פלאש 90. יונתן סינדל