צועדים למען אורון שלא הובא לקבר ישראל

ערב יום הזיכרון ואורון שאול לא חזר מהקרב ולמשפחתו אין קבר לעלות אליו - צעדו תלמידי אמי"ת חצור יום שלם עד לבית משפחת שאול וקראו: "לא לשכוח את אורון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/16 20:42 ב באייר התשעו

צועדים למען אורון שלא הובא לקבר ישראל

תלמידי קרית החינוך אמי"ת חצור יצאו היום, ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, למסע למען אורון שאול בקריאה שלא לשכוח את הלוחם שעדיין לא הובא לקבר ישראל. התלמידים צעדו 22 ק"מ על שביל ישראל ממצוק הארבל ועד לבית משפחת שאול בפוריה.

איתן אשכנזי, תלמיד אמי"ת חצור וממארגני הצעדה: "דווקא בשבוע המוקדש לזיכרון חללי מערכות ישראל וליום העצמאות- אסור לשכוח את מי שנפל על הגנת המולדת ולהוריו אין אפילו חלקת קבר לעלות עליה".

ההורים זהבה והרצל אורון קבלו את הצועדים- תלמידי אמי"ת חצור והמנהל אביחי גולן- בהתרגשות גדולה. בטקס שנערך בגלעד לזכרו של אורון שאול ז"ל בסמוך לבית המשפחה, אמרה זהבה אימו: "תודה גדולה לכם, נוער מדהים. אנו עוברים שנתיים קשות מנשוא ולראות אתכם פה היום זו נקודת אור עבורנו. החור בלב רק הולך וגדל. קשה לנו מאוד לחגוג את יום העצמאות בלי אורון ואני מקווה ששנה הבאה יום העצמאות יהיה אחר עבורנו".

אביחי גולן, מנהל קרית החינוך אמי"ת חצור, אמר כי התלמידים ביקשו לזכור את אורון ולצעוד כתמיכה במשפחתו: "אורון שאול נתן הכל בשביל המדינה ואנחנו חייבים להביאו לקבר ישראל. אנו מחנכים את תלמידנו לתרומה ולנתינה ונרגשים מהיוזמה לתמיכה במשפחת שאול".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן