"המוות של הגוף הוא כואב מאד וקשה, אבל אסור להיכנס לדמיונות של שקר"

ב-כ"ד אדר תשע"ב (7.3.2002) חדר מחבל למכינת עצמונה בגוש קטיף ורצח את טל קורצווייל, אשר מרקוס, אריאל זאנה, ערן פיקאר ואהרון קרוגליאק. חברם למחזור, פרץ איינהורן, כתב להם כיצד הפכו למנוע לימוד התורה של אלפי חיילים

חדשות כיפה הרב פרץ איינהורן 17/04/18 19:45 ב באייר התשעח

"המוות של הגוף הוא כואב מאד וקשה, אבל אסור להיכנס לדמיונות של שקר"
נרצחי הפיגוע בעצמונה, צילום: כיפה, באדיבות המשפחות

אשר, אריאל, ערן, טל ואריק אחיי האהובים, ה' ייקום דמכם! במותכם ציוויתם לכולנו חיים!

יותר מ-16 שנים עברו מאז מרחץ הדמים בפיגוע במכינה בעצמונה בגוש קטיף. חז"ל הקדושים מלמדים אותנו: א. "הרוגי מלכות-אין שום בריה יכולה לעמוד במחיצתם". ב. "גדולים צדיקים במיתתם מבחייהם"

דעו לכם שאתם מקור של כוח ושל חיים טהורים למאות ואלפי משפחות, חיילים, סטודנטים וילדים. ברוך השם באזכרות האחרונות התחברנו ביחד עשרות אחים מהמחזור שלנו מעצמונה, יחד עם ההורים והמשפחות שלכם.

אנחנו מדברים עליכם ועסוקים בלחשוב כיצד להמשיך ולפעול הרבה הרבה טוב וטהרה לטובת עם ישראל והמדינה שלנו, דווקא מתוך המשבר הקשה שחווינו כולנו. 

אתם בראש של כולנו, אני באופן אישי מזכיר אתכם כמעט בכל שבוע בשיחות לחיילים ולמפקדים בצבא. חשוב לי לספר לכם מתוך החיים שלי, איך אנחנו מנצחים וצועדים קדימה ומוסיפים חיים ומקימים משפחות ומפעלים של חסד, תורה וטהרה לעילוי נשמתכם ומכוחכם.

המוות של הגוף הוא כואב מאד וקשה, אבל אסור להיכנס לדמיונות של שקר. העיקר של החיים זה מה שאנחנו – כולנו - המשפחות שלכם וכל המשפחות שלנו והאחים שלנו מהמחזור פועלים ברוחניות ומנציחים את המידות הטובות והטהורות שהיו לכם.

זכיתי בחסד ה' גדול להקים מפעל חיים בשם צל"ש-צבא לשם שמים, המטרה של מפעל החיים הזה: לחבר את כל עשרות אלפי החיילים הדתיים בסדיר ולדאוג להם למעטפת של אהבת תורה וחיבור לרבנים ותלמידי חכמים ולבתי המדרש, כך שהם ירגישו טוב ויצליחו לשמור על קשר חזק עם השם יתברך, עם התורה והמצוות ויהיו מלאי אהבת ישראל ושכל הזמן ידעו וירגישו שהשירות הצבאי זה לא רק שירות חובה, זאת עבודת קודש!!! כל מה שפועלים בצבא באימונים, במסדרים, בתרגילים ובפעילות מבצעית זה ממש חלק מעבודת השם יתברך.

ברוך השם זכיתי להוציא גמרות כיס לחיילים וספרוני חיזוק לחיילים גם לעילוי נשמתכם, אתם הולכים איתי!!! אתם הולכים עם 5,000 חיילים שלומדים מהגמרות כיס והספרונים האלה, אתם נותנים להם כוחות להמשיך ולהתאמן ולמסור את נפשם לילות וימים מתוך תורה ואהבת חסד ואהבת ישראל והקפדה בהלכה. 

יש לי בשורה נפלאה שבטח כבר שמעתם מכמה אחים שלנו – בעוד 3 שבועות אנחנו טסים 60 אחים מהמחזור לרומניה, טסים להתגבש ולדבר על הפיגוע ולשתף אחד אחד השני עם חברה מקצועית בשם "מסע בשביל המחר: - אנחנו נדבר הרבה על מה שעברנו, אבל גם נחשוב הרבה איך להמשיך להנציח אתכם.

60 אחים אהובים טסים ל-8 ימים ביחד לרומניה, אחרי 16 שנה מהפיגוע זה הולך להיות מסע מרתק ומלא לב, מלא הוד ומלא טהרה. אני בטוח שאתם שמחים בזה.

אני רוצה לסיים עם מה שהתחלתי ולבקש מכם, מכוח מעלתכם על פי מה שמלמדים אותנו חז"ל הקדושים. בבקשה תתפללו עלינו, תתפללו על המשפחות שלנו, על מפעלי החיים שלנו, על הפרנסה, על חינוך הילדים שלנו ועל המסע לרומניה. שנזכה להוציא מהמסע הזה את כל הטוב והטהרה שגנוז בכולנו ונתמלא בכוחות להמשיך לפעול להנצחתכם ולטובת עם ישראל, מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל. 
חושב עליכם, מתגעגע, אוהב ומתפלל לתחיית המתים. 

אחיכם הקטן-פרץ

צפו במכתבים נוספים מהפרוייקט "מאז שעזבת"