בית חב"ד בבנגקוק בקריאה: "זקוקים לעזרתכם"

לטענת אנשי חב"ד, בעל הבית במשכנם הנוכחי מסרב לחדש את חוזה השכירות, מה שעלול להביא להוצאתם מהמקום. בפוסט בפייסבוק הם פנו לציבור בבקשה לסייע לבניית מבנה חדש. בין "השגרירים" תיערך הגרלה על כרטיס טיסה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/18 16:31 כח בטבת התשעח

בית חב"ד בבנגקוק בקריאה: "זקוקים לעזרתכם"
בית חב"ד בנגקוק, צילום: צילום מסך

אנשי בית חב"ד בבנגקוק בירת תאילנד פנו היום (ב') לעזרת הציבור בבקשה לגייס סכום כסף לבניית מבנה חדש, זאת לאחר שלטענתם לא יוכלו להישאר עוד במשכנם הנוכחי בשל מחלוקת עם בעל המקום. 

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של חב"ד בנגקוק נכתב: "בעל הבניין שבו שוכן בית חב"ד כרגע בשכירות, החליט שאינו רוצה לחדש את החוזה, מה שאומר שהוא יכול מחר בבוקר להגיד לנו לצאת לרחוב. אסור לתת לבית הזה להיות בחוסר יציבות.

"החלטנו לקנות לבית חב"ד מקום שיהיה שלנו, של כולנו. אנחנו מגייסים כרגע שגרירים שיסכימו לקחת על עצמם לגייס סכום מסוים של כסף ממשפחה, מכרים וחברים, כל סכום אפשרי. ביחד נצליח לבנות בניין לתפארת עבור כולנו".

https://www.facebook.com/chabadthailand/photos/a.178505205600692.37553.158836937567519/1504717972979402/?type=3&theater

בפוסט צוין כי לכל "שגריר" שייקח על עצמו לגייס סכום עבור המבנה החדש יוקם דף אינטרנט מיוחד, שיכלול את שמו ותמונתו והסכום שלקח על עצמו לגייס. את הלינק לדף יתבקשו "השגרירים" להפיץ בין מכריהם בוואטסאפ וברשתות החברתיות. בין כל "השגרירים" תיערך הגרלה על כרטיס טיסה להשתתפות בחנוכת הבניין החדש.

בית חב"ד בבנגקוק משרת לאורך השנה אלפי ישראלים שמבקרים במקום, ומציע להם אווירה יהודית ומזון כשר למטיילים. גולשים רבים הגיבו בחיוב לפוסט והביעו תמיכה בבית החב"ד, כמו גם נכונות לסייע לו.