ח"כ מיכאלי לנתניהו: "לפנות את פורעי החוק ביצהר"

חברת הכנסת מהעבודה הפצירה בשר הביטחון לפעול ביד קשה מול נערי הגבעות מיצהר: "הסיבה הברורה להימשכות האירועים האלימים האלה היא היד הרכה ואי-אכיפת החוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/19 17:03 כג בתשרי התשפ

ח"כ מיכאלי לנתניהו: "לפנות את פורעי החוק ביצהר"
תוקפת את הרב קרים. ח"כ מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) פנתה בדרישה לשר הביטחון וראש הממשלה בנימין נתניהו לפנות לאלתר את הגורמים 'פורעי החוק', להגדרתה, באזור יצהר.

"הסיבה הברורה להימשכות האירועים האלימים האלה היא היד הרכה ואי-אכיפת החוק", כתבה מיכאלי במכתב חריף לשר הבטחון עקב רצף אירועי האלימות הקשים בגזרה כנגד כוחות הביטחון. 

https://www.kipa.co.il/userFiles/files/da4877c2c110d50366396298fff31405.doc

עוד הוסיפה מיכאלי: "באף אחד מהאירועים האלימים לא נעצר איש. אולם גם מעצרים נקודתיים לא יפתרו את הבעיה. אני קוראת לך לעצור לאלתר את האלימות הקשה על ידי פינוי אותו מאחז בלתי חוקי שהוקם על גבעה בשם "קומי אורי" ממנה יצאו הפורעים ואת הישיבה – שיש נגדה צו הריסה - ממנה חוזרים ויוצאים האירועים הקשים האלה"

"בגינוייך את האירוע טענת כי "לא תהיה שום סובלנות כלפי פורעי החוק שירימו ידם על חיילינו". השארת אותם מבנים ומאחזים בלתי חוקיים קיימים בשטח היא-היא הסובלנות המתמשכת כלפי אלימות המתנחלים באזור", אמרה מיכאלי. 

כזכור, במהלך הלילה במוצאי השבת שעברה התפתחו הפרת סדר בהשתתפות כ-30 מתיישבים סמוך ליישוב יצהר שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". המתיישבים יידו אבנים לעבר לוחמי צה"ל וניקבו את גלגלי כלי הרכב בו נסעו. בנוסף, כתוצאה מיידוי האבנים נפצע לוחם צה"ל באורח קל וקיבל טיפול רפואי בנקודה. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי לאוויר בהתאם להוראות הפתיחה באש, וההתקהלות פוזרה