25,000 ש"ח בלבד חסרים להשלמת פרויקט המצפה של נוער עתניאל

רוצים לבקר ב'מצפה דפנה' על שם דפנה מאיר הי"ד? כל מה שאתם צריכים, זה להקשיב לשרת המשפטים, לפתוח את הכיס ולתרום בחמישה ימים שנותרו להשלמת הפרוייקט

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/10/16 14:08 כד בתשרי התשעז

'מצפה דפנה', פרוייקט ההנצחה לדפנה מאיר הי"ד, ע"י נוער עתניאל, קורם עור וגידים. 90% מהפרוייקט כבר נתרם באמצעות אתר headstart ובחמישה ימים הקרובים מצפים ביישוב, מוכה הטרור, להשלים את מלאכת גיוס הכספים. לשם כך התגייסה גם שרת המשפטים איילת שקד.

(צילום: צילום מסך)

"יכולנו להיות ממורמרים, כועסים, מתוסכלים ושואפי נקם וכולם היו מבינים". כותבים בני הנוער בדף גיוס הכספים, "אבל, לא. אנחנו, היתומים של דרום הר חברון וחבורת הנוער של עתניאל בחרנו בחיים. בחרנו לבנות, ליצור, ליזום, להשקיע ולפתח. בחרנו להפוך את המקום, עם הנוף הפראי הקדום, למוקד מבקרים שוקק חיים. מקום, שימשוך אליו קהל מטיילים ומבקרים מגוון. מקום שיגלם ערכים של אהבה לאדמה, לטבע, לאנשים".

בהמשך הם מתארים את שכבר עשו, "התחלנו עם שביל פורץ דרך, סובב עתניאל. כרינו מעיין עם מים צלולים. הוספנו פרגולה להשלמת פינת החמד, וכל זה הוא רק ההתחלה. השלב הבא הוא המצפה. המצפה שיהיה לכבודה של אמא אחת, שהשאירה את כולנו בתחושה של יתמות -דפנה מאיר". לדברי בני הנוער, לפרוייקט גוייס אדריכל מוכר מאיזור תל אביב (המבקש להישאר בעילום שם) ובעלי עסקים רבים.

(צילום: צילום מסך)

עד כה גוייסו כ- 225 אלף שקלים, המהווים כ-90% מהיעד שהוצב (250 אלף ש"ח). לטובת גיוס הכספים לפרוייקט נותרו 5 ימים בלבד ואם עדיין לא השתכנעתם לתרום תנו לשרת המשפטים, איילת שקד, לשכנע אתכם.

[embed]

]