תלמידות האולפנה לכבאים: תודה שהצלתם את חיינו

בדרך לכיתה אומרים תודה. בנות אולפנת 'צביה' בחיפה לא היו מוכנות להתחיל את שבוע הלימודים לפני שיודו לכבאים באופן אישי על מלחמתם העיקשת בלהבות.

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/11/16 14:23 כז בחשון התשעז

תלמידות האולפנה לכבאים: תודה שהצלתם את חיינו
באדיבות המצולמות, צילום: באדיבות המצולמות

מה בחרו לעשות תלמידות אולפנה מחיפה לעשות לפני שפתחו שבוע לימודים נוסף? לנסוע לתחנת הכבאות ולומר לכבאים מילה אחת: תודה.

תלמידות אולפנת 'צביה' חיפה פנו בסוף השבוע להנהלת המוסד בדרישה לעכב מעט את פתיחת שבוע הלימודים. לא, זה לא נבע מעצלות אלא מרצונן של הבנות לעצור בתחנת הכבאות הראשית בחיפה בכדי להודות לכבאים שנלחמו בלהבות במשך שלושה ימים.

(צילום: באדיבות המצולמות)

הנהלת האולפנה סיכמה עם נציגות הבנות שמועצת התלמידות תייצג את כלל האולפנה באמירת התודה. התלמידות אספו ממתקים, הכינו שלטים ונסעו אתמול בבוקר (א') להודות ללוחמי האש בעיר, על שסיכנו את חייהם במטרה להציל את חיי תושבי חיפה ובתיהם. מעדות הבנות עולה שהכבאים התרגשו מאוד מהביקור המפתיע וספרו כי "החיבוק החם נותן לנו המון כוחות".

הרב יואב ברי ראש האולפנא אמר כי "מידת הכרת הטוב שנלמדת באולפנא לאורך כל השנה, מצאה את ביטויה ביום שלאחר השריפה, כשתלמידות האולפנא לא הסכימו לחזור לספסל הלימודים לפני שיודו באופן אישי ללוחמים היקרים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן