שר החינוך מתח ביקורת על ההחלטה לאפשר לרב אלון להמשיך ללמד ב"אור עציון"

הרב שי פירון מתח ביקורת על החלטתו של הרב חיים דרוקמן לאפשר לרב מוטי אלון להמשיך להעביר שיעורים ב"אור עציון" ואמר כי הוא "מצפה מהמנהיגות הרוחנית להיזהר, זה לא נכון מבחינה ציבורית"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/08/13 10:57 יג באלול התשעג

שר החינוך מתח ביקורת על ההחלטה לאפשר לרב אלון להמשיך ללמד ב"אור עציון"
מוקי שוורץ, צילום: מוקי שוורץ

שר החינוך הרב שי פירון קורא לרב חיים דרוקמן, ראש מוסדות ”אור עציון“, להפסיק את שיעוריו של הרב מוטי אלון במוסדות הישיבה, זאת לאחר שזה הורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידו לשעבר, לפני כשבועיים.

הרב פירון אמר את הדברים ב“שבת תקשורת“ שהתקיימה בסוף השבוע האחרון מטעם רדיו ”גלי ישראל“. שר החינוך אמר למראיינים, קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, כי הוא ”מצפה ממנהיגות רוחנית להיזהר, לא חושב שזה נכון מבחינת מנהיגות ציבורית. קשה לי מאוד עם ההחלטה הזו“.

בהתייחס לסוגיית המו“מ המדיני אמר הרב פירון כי הוא ”לא מאמין שבימי ובימי ילדי נוכל להגיע למקום שבו יהיה אפשר להגיע לחתם על הסכם שלום“. הוא הוסיף והדגיש כי הוא ”לא מוכן לקבל מקרה דומה לגוש קטיף, שבו אנחנו מקריבים ישובים ללא שום ערך וללא שום מחיר“.

בשולי הדברים התייחס הרב פירון להחלטתו לביטול בחינות המיצ“ב שעוררה סערה תקשורתית בשבוע שעבר ואמר כי ”מערכת החינוך בישראל לעניות דעתי ייצרה בשנים האחרונות בורים ועמי הארצות שיודעים רק להצליח במבחנים“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן