שני מאסרי עולם למחבל שרצח את דני גונן הי"ד

דבורה גונן אימו של דני הי"ד אחרי גזר הדין: "מדינת ישראל מאפשרת לחיה מהלכת על שתי רגלים ונקראת בטעות בן אדם להמשיך ולחגוג על חשבון כולנו. המחבלים נהנים ממעטפת הטבות מופלאה"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 09/01/17 11:44 יא בטבת התשעז

שני מאסרי עולם למחבל שרצח את דני גונן הי"ד
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

בית הדין הצבאי בכלא עופר הרשיע היום (ב') את המחבל מוחמד אבו שהין שרצח לפני שנה וחצי את דני גונן הי"ד במעין ליד היישוב דולב והטיל עליו עונש מאסר עולם ופיצויים בסך 3.5 מליון שקלים. בנוסף, גזר בית הדין הצבאי על אבו שהין מאסר עולם בגין ניסיון לרציחתם של נתנאל חדד ואביחי ארזואן. בית הדין המליץ כי המחבל לא ישתחרר בשום עסקה בעתיד.

דבורה גונן, אמו של דני הי"ד, אמרה לאחר מתן פסק הדין כי: "מדינת ישראל מאפשרת לחיה מהלכת על שתי רגלים ונקראת בטעות בן אדם להמשיך ולחגוג על חשבון כולנו. המחבלים נהנים ממעטפת הטבות מופלאה. יושבים פה על סיר הבשר, נהנים ממנעמי החיים . מקבלים מענק כספי מהרשות הפלסטינית, אספקה מהצלב האדום שלא הייתה מביישת מסעדת יוקרה במרכז תל אביב ותנאי מחיה שרבים מהמשפחות הנזקקות בארץ רק היו חולמות עליהן."

מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג שמלווה את המשפחה אמר כי: "מצב בו רוצח לאומני נהנה מהטבות ושירותים יותר מכל עבריין אחר בישראל היא אבסורד מביש מאין כמותו".

"ארגונים הממונים על ידי ממשלות זרות פועלים למען זכויות מפליגות עבור מחבלים בבתי הכלא ובמקביל מגנים על בני משפחותיהן בבג"ץ" אמר פלג והדגיש כי "על מקבלי ההחלטות להתעורר ולשנות את מציאות זו לאלתר".