שימחו חולים וזכו משחק מול כוכבי מכבי ת"א

כוכבי העבר של מכבי ת"א בכדורסל יגיעו בקרוב לישיבת בני עקיבא נווה הרצוג למשחק ראווה. זאת בעקבות זכיית הישיבה בתחרות המעודדת התנדבות למען הקהילה

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/02/17 12:38 יג בשבט התשעז

שימחו חולים וזכו משחק מול כוכבי מכבי ת"א
יחצ, צילום: יחצ

נבחרת הכדורסל של ישיבת בני עקיבא נווה הרצוג, זכתה במשחק מול כוכבי העבר של מכבי תל אביב. הזכיה לא הגיעה על רקע הישגיהם על המגרש, אלא בעקבות סרטון המתעד את פעילותם למען הזולת.

השנה הוקמה לראשונה ע"י 'אפיק', ליגת כדורסל עבור הישיבות התיכוניות. במסגרת הפעלת הליגה הוחלט על שימת דגש, לא רק על הביצועים הספורטיבים, אלא גם על מיזמים חברתיים ועזרה למען הכלל. במהלך הפגרה נתבקשו הקבוצות לבצע פעילות התנדבותית, לתעד אותה בסרטון ולהעלותה לרשת האינטרנט, כשהסרטון שיהפוך לויראלי ביותר יזכה את הקבוצה ששלחה אותו, באירוח כוכבי העבר של 'הקבוצה של המדינה' למשחק כדורסל.

(צילום: יחצ)

השבוע נתבשרו תלמידי ישיבת בני עקיבא נווה הרצוג שבניר גלים, על זכייתם בתחרות. בחנוכה האחרון הגיעו תלמידי הישיבה לבית החולים ברזילי באשקלון, מצויידים בגיטרות וסופגניות, במטרה לשמח את החולים המאושפזים במקום. לאחר מכן הם העלו את הסרטון שצילמו לפייסבוק ובזכות מאות התגובות והשיתופים, הם זכו במשחק המיוחל.

מנהל הישיבה שמעון אילוז אמר ש-"זו ההוכחה שבכל פעילות ותחום ניתן לשלב ערכים, דאגה לזולת ומוסר". אחד התלמידים סיפר שהוא "מתרגש מגודל המעמד, לארח בישיבה את כוכבי העבר של מכבי תל אביב" וחברו הוסיף כי "הסיפוק מההתנדבות הוא עצום, כל השאר זה בונוס".

[embed]

]