שולי מועלם לציפי חוטובלי: הצטרפי לבית היהודי

רגע בלבד לאחר שהוכרע סופית כי ציפי חוטובלי לא תיכנס במקום ריאלי לליכוד, קוראת חברת הבית היהודי לסגנית השר להצטרף לבית היהודי. בשיחה עם כתב 'כיפה' היא אומרת: "הדחיקה לשוליים האחוריים היא אמירה מאוד בעייתית כלפי הציבור"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/01/15 19:15 י בטבת התשעה

שולי מועלם לציפי חוטובלי: הצטרפי לבית היהודי
דוברות, צילום: דוברות

מוקדם יותר הערב הוכרע באופן סופי כי ציפי חוטובלי לא תיכנס במקום ריאלי לליכוד, חברת הכנסת שולי מועלם קוראת לה להצטרף לבית היהודי, מכיוון שלדבריה הבחירות המקדימות קבעו כי אין מקום לדתיים בליכוד.

"הוכח היום שהבית של הציונות הדתית הוא הבית היהודי ושאין לדתיים מה לחפש בליכוד", אומרת מועלם ל'כיפה'. “חשבנו שהליכוד הוא מקום חם לציבור הדתי לאומי ולא מעט בני הציונות הדתית הצטרפו לליכוד בשנים בהם המפד"ל הלך והצטמצם, אבל לצערי הדחיקה לשוליים האחוריים היא אמירה מאוד בעייתית כלפי הציבור".

"אני מאמינה שהמקום הטבעי של חוטובלי הוא בבית היהודי והעובדה שציפי תתמודד יוסיף לבית היהודי מחד ויאפשר מנגד את המשך העשייה הציבורית החשובה שלה", מוסיפה מועלם. “יש לציפי קשר הדוק עם בכירים במפלגה ואני מקווה שהיא תחליט להתמודד בבית היהודי".

לדבריה, למרות דברים אלו היא לא מאמינה כי צריך לתת לה שריון בבית היהודי. “אני נגד שריונים וחושבת שכל אחד צריך לקבל את אמון הציבור, בטח כשיש קבלות מוכחות כמו שיש לציפי. חבל שהיא תהיה מחוץ לכנסת. הציבור שלנו מזהה בה מנהיגות נשית, חברתית וציונית דתית ואלו הדברים שמתאימים בבירור לבית היהודי".