רצים למיליון, גרסת מגרון

תושבי המאחז מגרון יוצאים לקמפיין חדש במסגרתו הם מציעים מיליון שקלים למי שיוכיח בעלות על קרקעות היישוב, זאת במטרה "לחשוף את הבלוף של 'שלום עכשיו'"

חדשות כיפה אורי פולק 16/01/12 18:37 כא בטבת התשעב

רצים למיליון, גרסת מגרון
יחצ, צילום: יחצ

תושבי המאחז מגרון יצאו היום (ב') בקמפיין פרסומי "להוכחת הבלוף של 'שלום עכשיו'", במסגרתו הם מציעים מיליון שקלים במזומן למי שיצליח להוכיח את בעלותו על הקרקעות עליהן הוקם היישוב.

לטענת המתיישבים, כבר עשרות שנים מנסה "שלום עכשיו" לפגוע בהתיישבות ביהודה ושומרון ואולם, חרף ניסיונותיהם, ארגון השמאל לא הצליח למצוא פלסטינים שיטענו לבעלות על חלק משטחי האזור.

"המסקנה ברורה - אין בדל ראיה והוכחה שהקרקע של מגרון היא אדמה פרטית", טוענים תושבי מגרון, שציינו כי "למרבה הצער, זה מספיק בשביל אבירי זכויות האדם כדי לדרוש גירוש אזרחים שומרי חוק ומשרתי צבא על משפחותיהם וילדיהם ממגרון".

ב"שלום עכשיו" הגיבו לקמפיין בטענה כי "הגימיק הנלוז של תושבי מגרון מוכיח שגם לשיטתם אין למתנחלים שום בעלות על הקרקע". יריב אופנהיימר, מזכ"ל התנועה, ציין כי "אנשי מגרון מוזמנים לגשת למנהל האזרחי, ולראות במו עיניהם למי שייכת הקרקע, ולחסוך לעצמם את מיליון השקלים".


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן