רחלי פרנקל: משתמשים בבנים שלנו מתוך נקמה

במהלך ישיבה עוינת באו"ם ביקשה אמו של נפתלי פרנקל, אחד החטופים "עשו הכל כדי שהנערים ישובו". נציגי המדינות תקפו בתגובה את מדיניות ישראל ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/06/14 12:38 כו בסיון התשעד

"משתמשים בילדנו מתוך יצר נקמה של 'סבל' העם הפלסטיני. כל ילד חייב לחזור בשלום מבית הספר ואנחנו רק רוצים לחבק אותם שוב", כך אמרה היום (ג') רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל, אחד החטופים מגוש עציון במהלך ישיבה של מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה.

"הגעתי לכאן כאם יחד עם שתי אמהות נוספות שבניהן נחטפו בדרכם חזרה מבית הספר. 12 ימים בלי אות חיים. רציתי לספר לכם על הילדים האלה. נפתלי ילד טוב שאוהב לשחק כדורסל, אייל אוהב לבשל וגיל-עד אוהב סרטים", סיפרה פרנקל כשמאחוריה יושבות איריס יפרח ובת גלים שער, אימותיהם של אייל וגיל-עד. בדבריה פנתה למזכ"ל האו"ם: "אני מאמינה שגורמים רבים יכולים עדיין לעשות עוד הרבה פעולות כדי להשיב את הבנים הביתה".

המועצה לזכויות אדם של האו"ם הינה מתנגדת נחרצת לפעילות ישראל ביהודה ושומרון, ועל כך לא ברור מדוע המשפחות הגיעו לבקש עזרה מהם. לפני ואחרי דברי פרקנל תקפו נציגי המדינות את ישראל ואת פעילות צה"ל נגד האוכלוסייה הפלסטינית ביהודה ושומרון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן