רב העומד בראש ארגון ההומואים הדתיים חשוד בהונאה

הרב רון יוסף, שהקים את ארגון ההומואים הדתיים "הו"ד" נמצא בחקירה במשטרה, בחשד שזייף כי חלה בסרטן וקיבל תרומות מהציבור על סך 300,000 שקלים.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 22/02/16 18:11 יג באדר א'

רב העומד בראש ארגון ההומואים הדתיים חשוד בהונאה
נקטנבו-cc-by-sa, צילום: נקטנבו-cc-by-sa

הרב רון יוסף, רב אורתודוקסי העומד בראש ארגון "הו"ד - הומואים דתיים",נעצר בחשד להונאה של מאות אלפי שקלים. לפי חשד משטרת מחוז מרכז, יוסף גנב כספים רבים מחברת הבנייה בה עבד, שמגיעים על פי ההערכות לסכום של 300,000 שקלים. כך פורסם הערב (ג') באתר nrg.

לאחר שנתפס הרב ופוטר נדרש ממנו להחזיר את הכסף. בשל כך פרסם פוסט בפייסבוק ובו סיפר כי חלה בסרטן והוא זקוק לתרומות. ככל הנראה את הכספים שגייס העביר לחברה לכיסוי הכספים שגנב.

ארגון הו״ד, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הרב נמצא תחת חקירה משטרתית, סביב חשדות להונאה "במידה ותרמתם, ייתכן שתקבלו שיחת טלפון מהמשטרה למתן עדות על התרומה. ארגון הו"ד מבקש ליידע את הציבור מצד אחריותנו לנעשה מטעמנו בעמוד זה ומחוצה לו. הנושא כרגע עדיין בחקירה, ואנו סומכים על רשויות החוק שיעשו את עבודתן נאמנה. נמשיך לעדכן ונמשיך במלאכת הקודש עבור הומואים דתיים".

במשטרה אישרו את הדברים היום (ב') ואמרו כי בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בחמישה ימים את מעצרו של הרב רון יוסף ועובד נוסף, שניהם תושבי נתניה. "השניים נעצרו הבוקר בחשד למעילה וגניבה של מאות אלפי שקלים מהחברה בה עבד רון יוסף כמנהל חשבונות, וכן בחשד להפצת מידע כוזב ברשת האינטרנט במטרה לקבל כספים במרמה".