רבקי הישראלי למוריה בן ארי: " חגי לא נפטר עכשיו, חגי נהרג לפני שנתיים וחצי"

השתיים הכירו בסורוקה בקיץ 2014 לאחר פציעת בעליהן ונפשם נקשרה זו בזו "אני זוכרת את אותו היום בו נכנסת אלינו לחדר. מאז הספקנו להעביר עוד שעות רבות ביחד, אינסוף שיחות על החיים והמוות ובעיקר על מה שביניהם"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 05/01/17 09:00 ז בטבת התשעז

רבקי הישראלי למוריה בן ארי: " חגי לא נפטר עכשיו, חגי נהרג לפני שנתיים וחצי"
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

רבקי הישראלי, אישתו של יהודה הישראלי מעפרה, שנפצע אנושות במבצע צוק איתן לפני שנתיים וחצי, כותבת למוריה בן ארי, אלמנתו של רב סרן חגי בן ארי שנפצע במהלך אותו מבצע מכדור שחדר לקסדה שלו. חגי נותר מחוסר הכרה מאז קיץ 2014, שלשום נפטר חגי והוא הובא למנוחות אתמול בבית העלמין שבחיספין.

רבקי הישראלי ומוריה בן ארי נפגשו עם פציעת בעליהן בבית החולים סורוקה. אמש, לאחר הלוויתו של חגי כתבה הישראלי בחשבון הפייסבוק שלה למוריה בן ארי.

"הכרנו לפני שנתיים וחצי. אני זוכרת את אותו היום בו נכנסת אלינו לחדר של יהודה בסורוקה. לא דיברת הרבה, רק מבט קטן של הבנה. רגע אחד שעדיין לא הבנתי כמה החיים שלנו ייקשרו זה בזה.

מאז הספקנו להעביר עוד שעות רבות ביחד, לחלוק מחשבות ורגשות. לשאול שאלות קשות.. אינסוף שיחות על החיים והמוות ובעיקר על מה שביניהם. על הרצון להמשיך לחיות גם כשהחיים מושכים הכי למטה.

הבנת שבסיפור הזה יש רק דרך אחת, ועדיין הבנת שכשזה יקרה זה יהיה עצוב. גם אם זה הדבר הכי נכון. שנתיים וחצי היה לך להתכונן לרגע ששום דבר לא יכול להכין אותך אליו. שנתיים וחצי שנאלצת לראות את האיש שלך שקוע בעולם משלו. שנתיים וחצי שנאלצת לבחור בחירות קשות. שנתיים וחצי של חוסן ועוצמות, מול מציאות אכזרית.

חגי לא נפטר עכשיו. חגי נהרג לפני שנתיים וחצי, בזמן שיצא למלחמה, ברגע אחד שריכז לתוכו את כל העוצמות שלו. ואולי הלב שלו נדם רק עכשיו אבל החיות שלו נלקחה ממנו כבר אז. ואולי, אולי הגוף החזק שלו החזיק אותו עוד שנתיים וחצי, אבל אותו אחד כבר לא חזר.

ואתם, אתם חווים את האובדן כבר שנתיים וחצי. מתעוררים כל בוקר למציאות הזויה. מנסים למצוא את חגי שלכם שכבר לא כל כך הוא. מנסים להבין, לחשוב מה הדבר הטוב עבורו, ואיך הוא היה רוצה.

ואת, מוריה, אולי היום את אלמנה באופן רשמי, אבל את אלמנה מאז שאני מכירה אותך.. מגדלת את ילדכם בכוחות שלא נגמרים. הולכת עם האמת שלך בצורה אמיצה. נאחזת הכי חזק במה שיש.

שנתיים וחצי. היום המסע הזה נגמר".

(צילום: צילום מסך)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן