ראש עיריית גבעת שמואל מעוניין לספח לשטחו את אוניברסיטת בר אילן

באירוע השקת רשימת "תנופה בגבעה", שתתמודד בבחירות המקומיות בגבעת שמואל, סיפר ראש העיר יוסי ברודני על תוכניותיו לקידום ושיפור יחסי חילונים ודתיים בעיר

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 03/09/13 14:22 כח באלול התשעג

ראש עיריית גבעת שמואל מעוניין לספח לשטחו את אוניברסיטת בר אילן

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל ואיש הציונות הדתית, הציג השבוע את רשימת ”תנופה בגבעה“ שתתמודד בבחירות המקומיות הקרובות. באירוע השקת הרשימה חשף ברודני את תוכניתו לסיפוח אוניברסיטת בר אילן לעירייה, זאת לצד קידום ושיפור יחסי חילוניים דתיים. מזה חמש שנים שיוסי ברודני עומד בראשות העירייה עם רשימה בה חברים דתיים וחילוניים.

"בקדנציה הנוכחית קדמנו תחומים רבים: שיפור החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, השקעה במועדוני ותנועות נוער, קידום תשתיות ושיפור השירות לאזרח, אירועי תרבות ועוד, כל זאת תוך הקפדה על התייעלות כלכלית והפניית המשאבים לצורכיהם של התושבים“, אמר ברודני, שציין כי "לאחר הבחירות, נפעל להעביר את אוניברסיטת בר-אילן לתחום העיר גבעת שמואל ובכך העיר תהפוך לעיר אוניברסיטאית - מגורים לסטודנטים ותואר ראשון חינם לילדי העיר". הוא ציין כי בכוונתו, בנוסף, לרשת את העיר בשבילי רכיבה לאופניים.

ברודני הבטיח כי "בקדנציה הקרובה, אשים בראש סדרי העדיפויות את נושא קידום העיר כדוגמא ומופת ישראלית לחיים משותפים של חילונים ודתיים. אני מתכוון להשקיע משאבים רבים כמו הקמת תיכון חילוני, בית תרבות ועוד. נקים וועדת היגוי ייעודית לאיתור ויישום של פעילויות משותפות לציבור החילוני והדתי בעיר, דוגמת ספורט ותרבות שיחזקו ויבססו את החברות, את המשותף ואת ההרמוניה בין החילונים והדתיים בעיר".