ראש מועצת גוש עציון: אנו חווים בכבישים טרור של נהגים ערבים

יאיר וולף קרא לשר התחבורה להכפיל את האכיפה בכבישי יהודה ושומרון, זאת בטענה כי "הנהיגה בכבישים מתאפיינת בכאוס ובטרור של נהגים"

חדשות כיפה אורי פולק 20/12/11 15:55 כד בכסלו התשעב

ראש מועצת גוש עציון: אנו חווים בכבישים טרור של נהגים ערבים
livepine-cc-by, צילום: livepine-cc-by

ראש מועצת גוש עציון, יאיר וולף, הזהיר היום (ג') מפני מה שנתפס בעיניו כתופעה הולכת ומתעצמת בכבישי יהודה ושומרון, ביחס להתנהגותם של נהגים ערביים בכבישים. "הנהיגה בכבישי יהודה ושומרון מתאפיינת טרור של נהגים" - אמר וולף במהלך טקס חניכת כיכר סמוך ליישוב אפרת.

וולף הציג נתונים מדאיגים ביחס לתאונות הדרכים ביהודה ושומרון וקרא לשר התחבורה "לעשות סדר ולדאוג לאכיפת תרבות הנהיגה בכבישי יהודה ושומרון, בהם אנחנו חווים טרור מדי יום. טרור של נהגים".

וולף ציין כי המציאות העגומה בכבישי יהודה ושומרון מחייבת פיתוח תשתיות ניכר, זאת לצד "הנהגת אכיפה במלא המרץ". לדבריו, "חייבים לפעול להגדלת כמות הניידות בכבישים. רק אתמול, כשהצטרפתי לניידת סמויה של המשטרה, נוכחתי לראות את הכאוס המתחולל בכבישי גוש עציון ומסכן את חיינו מדי יום".

בסיום דבריו קרא וולף לתושבים להתנדב למשמר האזרחי של משטרת התנועה ולסייע בכך להכפלת האכיפה בכבישים. "זוהי שליחות שאינה נופלת מכל משימה לאומית אחרת שהנוער הנפלא שלנו לוקח על עצמו", טען.