ראש אכ"א: פקודת הזקנים תשונה

בעקבות פעילות עמותת "צו אחד" הרבנות הצבאית תהיה מעורבת במתן אישור זקן מטעמי דת לחיילים בצה"ל

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 12/12/16 21:27 יב בכסלו התשעז

ראש אכ"א: פקודת הזקנים תשונה
דוברות, צילום: דוברות

ראש אכ״א האלוף חגי טופולנסקי שלח מכתב רשמי לראשי עמותת "צו אחד" בו הוא כותב כי פקודת הזקנים תשונה, מדובר בהישג משמעותי לפעילות העמותה.

בתחילת החודש התקיימה פגישה בין ראש אכ"א ובין ראשי ארגון "צו אחד". במכתב שנשלח היום מטעם טופולנסקי נכתב כי התקיימה עבודת מטה להפקת לקחים בנוגע לפקודת הזקנים והופקו לקחים.

בהתאם לכך המליץ טופולנסקי כי אנשי הרבנות הצבאית יוכלו להמליץ למפקדים בצה"ל על מתן אישור זקן לחיילים מטעמי דת וכי פניות המגיעות לעמותה יטופלו דרך הרבנות הצבאית הראשית.

"נדרש לפעול יחד לחיזוק מעמד הרבנות הצבאית הראשית ולהעצמת המאחד והמשתף. תבוצע פגישה נוספת עם חברי הארגון בצירוף הרב הצבאי הראשי" כתב טופולנסקי.

ראש "צו אחד", הרב עמיחי אליהו בירך על הדברים ואמר "התרשמנו שראש אכ"א מעוניין לגשר על הפערים. אנו מקווים שתגובתו מסמלת שינוי משמעותי ובבשורה חשובה לחייל הדתי המבקש לשמר אורח חיים דתי בצבא. על פי הכתוב זו בשורה נוספת בחיזוקה וביצור מעמדה של הרבנות הצבאית".

"מדובר בהשיג משמעותי לכל אותן עמותות הפועלות למען החיילים שומרי המסורת. לא עוד להדרת שומרי המסורת מצה"ל. אנחנו מזמינים את החיילים שפגעו בזכותם לשמור על המסורת. להציף את הבעיות ולעמוד על הזכות שצה"ל ישאר הצבא של כולנו".

(צילום: אכ"א)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן