ראשי סניפי הבית היהודי: "נשלב צעירים וחילונים ברשימות המפלגה בכל הארץ"

ראשי הסניפים נפגשו עם נציגי צעירי "הבית היהודי" ועם אנשי המטה החילוני במפלגה, כהכנה לקראת הבחירות המקומיות. ח"כ שקד קראה לשילוב נשים וחילונים ברשימות המקומיות השונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/13 12:25 ז באלול התשעג

ראשי סניפי הבית היהודי: "נשלב צעירים וחילונים ברשימות המפלגה בכל הארץ"

נציגי שלושת הפורומים של הבית היהודי: ראשי הסניפים, הצעירים והמטה החילוני, התכנסו אמש (ב‘) בגבעת שמואל, בהשתתפות יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, ח"כ יוני שטבון, ועשרות נציגים של הפורומים השונים.

את המפגש אירח יו"ר סניף הבית היהודי בגבעת שמואל, וממובילי פורום ראשי הסניפים במפלגה, שייקה בשן. מטרת הכינוס הייתה היערכות לבחירות המוניציפאליות הקרובות ויצירת שיתוף פעולה בין הכוחות השונים במפלגה לבין סניפי הבית היהודי ברחבי הארץ.

ח''כ שקד אמרה כי היא וחבריה מגויסים להצלחת הרשימות המקומיות וקראה לשלב נשים וחילוניים ברשימות השונות. ח''כ יוני שטבון דיבר על חשיבות אנשי השטח בפעילות המפלגה כמי שיכולים להוביל מהלכים גם במישור הארצי.

את המפגש פתח והנחה יו"ר פורום ראשי הסניפים, עמיעד טאוב, שסיפר כי פתיחת השורות עליה הכריזה המפלגה מתבצעת הלכה למעשה במרבית הסניפים בארץ והוסיף: ''ראשי הסניפים בכל עיר ועיר, כמובילי פעילות השטח במפלגה, מחויבים לקידום צעירים נשים ותומכים מסורתיים בחילוניים בפעילות''.

ואילו ענבל ליבר מהמטה החילוני אמרה כי, ''הבית היהודי הוא ביתם של כלל אזרחי ישראל חילוניים ודתיים כאחד ואנו נתגייס להצלחה בבחירות הקרובות".

אורי שחור ואביחי טבק מראשי פורום הצעירים שיזמו וארגנו את המפגש ציינו את החשיבות שרואים הצעירים בשימור הניסיון רב השנים של ותיקי הפעילים ובניתוב ניסיון זה, יחד עם האמביציה והמרץ של בני הנעורים להצלחת הרשימות המקומיות.

בסיום המפגש סוכם כי כבר בשבועיים הקרובים תתקיים בכל אחת מהערים בהם מריצה הבית היהודי רשימה בבחירות המוניציפאליות פגישת הערכות של ראשי הסניפים עם הנציגים הצעירים כמו כן סוכם על שילוב נציגי פורום הצעירים ונציגי המטה החילוני בפעילות פורום ראשי הסניפים.