קרב ציוצים בין בנט לברק

אהוד ברק האשים את הממשלה במשיחיות שמביאה את ישראל אל "מול תהום". נפתלי בנט השיב וניסה להראות איזו משיחיות מסוכנת יותר "משיחיות להעז ולחזור לצייץ"

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/12/16 07:40 כט בכסלו התשעז

קרב ציוצים בין בנט לברק
הלל מאיר, צילום: הלל מאיר

אהוד ברק ממשיך לתקוף משמאל. אמש (ד') הוא שיבח את נאום ג'ון קרי והאשים את ממשלת ישראל במשיחיות. שר החינוך מיהר לענות לו מי המשיחי האמיתי

ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר, אהוד ברק, ממשיך ולנסות לחזור לתודעה. בחשבון הטוויטר שלו הוא שיבח את דבריו של מזכיר המדינה האמריקני ותקף את נתניהו וגורמי הימין. על הדברים של קרי טען כי "כך חושבים גם ברוסיה, סין ואירופה. גם הרוב בישראל". לטענתו, "ראש הממשלה נגרר על ידי הזרם המשיחי, עומד מול תהום ומתעקש לצעוד קדימה".

יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט, מיהר לצייץ בחזרה וטען כי "משיחיות היא למסור לערפאת את העיר העתיקה, להבליג על חטיפת חיילים, להציע לסורים את הגולן, להפקיר את מדחת יוסף ולהעז לחזור לצייץ".

לגבי נאומו של ג'ון קרי אמר בנט: "הוא ציטט אותי שלוש פעמים בעילום שם כדי להראות שאנחנו מתנגדים למדינה פלסטינית. אז הנה בגלוי: נכון. ככל שזה תלוי בי, לא נקים עוד מדינת טרור בלב הארץ. אזרחי ישראל שילמו באלפי קורבנות רבבות טילים, ואינספור גינויים בשל המדיניות המשיחית של מדינת פלסטין. הגיע הזמן לדרך חדשה, ואנו נוביל זאת".

(צילום: )