קמפיין הסברה של צו 1: "דתי בצבא? אתה בבעיה"

ב-'צו 1' מרחיבים את פעילותם ומנסים להגיע לתודעה של כלל החיילים הדתיים והמסורתיים המשרתים בצה"ל או עומדים בפני גיוס. לדבריהם לאור ריבוי הפניות אליהם, הם מבינים את "הבעיות הבוערות לחייל הדתי והמסורתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/11/16 18:55 טו בחשון התשעז

"מה עושים כשנתקלים בבעיה? פונים למפקד ולרב הצבאי ואם לא קיבלתם התייחסות ראויה, המוקד של עמותת 'צו אחד' כאן בשבילכם". כך בסרטון הסברה מיוחד, פונה היום ארגון 'צו אחד' לחיילים דתיים ומסורתיים.

הסרטון הוא חלק מקמפיין נרחב של הארגון, שיעלה בקרוב בפייסבוק וברשתות החברתיות. הוא עתיד להיות מופץ ב- whatsapp של כ-50 אלף חיילים ובני משפחותיהם, המשרתים בצה"ל או עומדים לפני גיוס.

[embed]

]

לאחרונה, נפגשו ראשי עמותת 'צו אחד' עם הרב הצבאי הראשי המיועד, אל"מ הרב אייל קרים. בשיחה שהתקיימה בלשכת הרב השתתפו ראשי פורום הרבנים הצבאיים במילואים, ויו"ר הארגון ,הרב עמיחי אליהו, שפרשו בפני הרב קרים את הבעיות השונות ואת התלונות הרבות שנאספו עד כה. הרב קרים, שיכנס לתפקידו בשבוע הבא, ביקש מנציגי העמותה להעביר כל פנייה לידיעת לשכתו, על מנת שיוכלו לעבוד בשיתוף פעולה.

מ'צו אחד' נמסר כי "מערך ההסברה של עמותת 'צו אחד' הוקם לפני כמה חודשים, במטרה לעזור לחיילים וחיילות הנתקלים בבעיות שונות המפריעות להם לשמור על המסורת. החלטנו להשיק את הקמפיין ולהפיק את הסרטון לאחר שריכזנו מאות פניות שהגיעו למוקד העמותה ומתוך הבנת הבעיות הבוערות לחייל הדתי והמסורתי".