קלמן ליבסקינד: מתבייש בישיבת "אור עציון"

על רקע החלטתו של הרב דרוקמן, לאפשר לרב מוטי אלון להמשיך להעביר שיעורים ב"אור עציון", כותב ליבסקינד, בוגר הישיבה: "אני מתבייש להזכיר את בית החינוך הזה בקורות החיים שלי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/08/13 10:28 יג באלול התשעג

קלמן ליבסקינד: מתבייש בישיבת "אור עציון"
קלמן ליבסקינד, צילום: קלמן ליבסקינד

העיתונאי קלמן ליבסקינד (”מעריב“, ”גלי ישראל“), מתייחס להחלטתו של הרב חיים דרוקמן לאפשר לרב מוטי אלון להמשיך ולהעביר שיעורים בישיבת אור עציון, בה גדל והתחנך. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כותב ליבסקינד כי הוא מתבייש בישיבה בה למד, על רקע החלטה זו.

”כל חיי הבוגרים הייתי גאה בישיבת "אור עציון" שבה התחנכתי. בה ובראש הישיבה, הרב חיים דרוקמן. השבוע, אחרי שהרב הזמין את מוטי אלון להמשיך להעביר שיעור שבועי בישיבה, ימים ספורים לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטין, אני מתבייש להזכיר את בית החינוך הזה בקורות החיים שלי“, כתב ליבסקינד.

”עד כדי כך מתבייש שאם מישהו שם יכול לגשת אל הקיר במסדרון ולגרד את פרצופי מתמונת מחזור כ"ה, אודה לו. כי אין לי שום עניין וחלק עם מי שמחבקים אליהם את מי שפגע מינית במישהו“, הוסיף ליבסקינד, שציין כי ”ולמרות ההערכה העצומה למפעל החיים החינוכי שהקים הרב דרוקמן, זה אחד הרגעים שבו מותר לצפות מרבני הישיבה המכהנים תחתיו שישמיעו קול. ועד שזה יקרה הכתם מוטל גם על בגדם“.

”מהשורה התחתונה קשה יהיה לחמוק“, סיכם ליבסקינד, ”ישיבת אור עציון, שחרתה על דגלה התנדבות ותרומה ונתינה, הפנתה השבוע עורף לחלש, לנפגע ולקרבן והעדיפה על פניו את התוקפן רק משום שהוא רב. אוי מה היה לנו“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן