"קול ברמה? קול ביללה"

הרב שלום כהן, ראש ישיבת "פורת יוסף", תקף את תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" - לאחר שזו העניקה סיקור נרחב לאלי ישי ומקורביו, בקרב על המשך דרכה של ש"ס. "צריך לסגור אותם, יש להם אינטרסים", אמר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 20/10/13 07:02 טז בחשון התשעד

"קול ברמה? קול ביללה"
צילום מסך, צילום: צילום מסך

הרב שלום כהן, ראש ישיבת ”פורת יוסף“, תקף אמש (מוצאי שבת) את תחנת הרדיו החרדית ”קול ברמה“ - שופרה המרכזי של מפלגת ש“ס - וקרא לסגור אותה ואת שידוריה. ברקע הביקורת עומד הקו המערכתי של ”קול ברמה“, שהעניק סיקור ובמה לאלי ישי ולמקורביו, בעידן שאחרי פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ“ל.

בדרשה שמסר במוצאי שבת אמר הרב כהן: ”זה קול ברמה? זה קול ביללה... כשהתחיל התחיל על דברים טובים, אבל בזמן האחרון מה זה קול ברמה? זה כמו הקינה של תשעה באב, הם באים בדברים שקרניים, מדברים נגד שס - כל מה שיכול להכפיש - מכפיש“. הרב כהן הוסיף: ”צריך לסגור אותם. יש להם אינטרסים“.

ב“קול ברמה“ הגיבו לדבריו של הרב כהן ואמרו כי הם נדהמו לשמוע תא דבריו: ”הרב אמר בדבריו כי התחנה פועלת נגד ש“ס. מבירור עם מקורבי הרב עולה כי ראש הישיבה האזין לתשדירי תעמולת הבחירות בהם ישנם גם מפלגות המנוגדות לש“ס“

”כתחנה הפועלת על פי חוק, אנו מחוייבים לפרסם כל מפלגה או מועמד העומד בכללי הרשות השנייה. נמשיך לפעול לזיכוי הרבים ביתר שאת, ובטוחנו כי ראש הישיבה אינו מודע לחוקים ולכללים בהם אנו מחויבים לעמוד“, הוסיפו בתחנה“.