קולות בליכוד: לא למדינה פלסטינית. כן לתנופת בנייה

בנט לא לבד. לקראת נסיעתו של ראש הממשלה לוושינגטון, ייערך היום (ב') כנס מיוחד של פעילי ליכוד. שר הרווחה: "הגיע הזמן שפתרון 2 המדינות ייעלם מן העולם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/02/17 10:40 יז בשבט התשעז

קולות בליכוד: לא למדינה פלסטינית. כן לתנופת בנייה
דוברות, צילום: דוברות

שרים, חברי כנסת ופעילי ליכוד יתכנסו היום (ב') בכנסת במטרה לחזק את ראש הממשלה ולדרוש ממנו שבפגישתו עם הנשיא האמריקני, ישים סוף לחזון המדינה הפלסטינית ויפעל לתנופת הבניה ביהודה ושומרון

היום צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו, להמריא לארצות הברית לקראת פגישתו בעוד יומיים עם הנשיא האמריקני דונלד טראמפ. מאוחר יותר בשעה 16:15 יתקיים כנס מיוחד בחדר סיעת הליכוד בכנסת, בהשתתפות שרים וח"כים מהליכוד וביוזמה משותפת של קבוצת 'הליכוד שלי מטה ההתיישבות בליכוד' בראשות יוסי דגן וקבוצת 'המטה הלאומי בליכוד' בראשות שבח שטרן.

שר הרווחה חיים כץ אמר לקראת הכנס כי "הרעיון של המדינה הפלסטינית, הגיע הזמן שייעלם מן העולם. וכך גם פתרון שתי המדינות. זה הזמן לתנופת בנייה ביו"ש. בכל יו"ש. ללא הבדל בין גושים למה שנמצא מחוץ לגושים. אני רוצה לחזק את ראש הממשלה. שייצא לפגישה עם נשיא ארה"ב ויחזור עם הבשורה לה מדינת ישראל מצפה. בנייה ללא חסמים. פיתוח ההתיישבות ונורמליזציה לאיזור".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ומיוזמי הכנס מסביר: "אנחנו לא מחכים לניסים. אנחנו מצפים מראש הממשלה אותו אנחנו מאוד מעריכים, לדעת לנצל היטב את המפגש הזה ואת הרגע הזה ולחזור עם תוצאות. לא עם הסברים. תנופת בנייה ללא חסמים בירושלים וביהודה ושומרון. הקמת ישובים חדשים ביו"ש לאחר ש 26 שנה נמנעה מסיבות פוליטיות, והוצאת הרעיון ההזוי הלא ישים והמסוכן של שתי מדינה פלסטינית מהלקסיקון. לא ייתכן שכשממשל החדש בארה"ב כשטראמפ עצמו הוציא מהמצע הרפובליקני את המדינה הפלסטינית, מדינת ישראל תחזיר אותו לשולחן. נמאס לנו מהסברים. אנחנו מצפים לתוצאות"