צפו: נפתלי בנט מספר איך חזר בתשובה

נפתלי בנט "חייל בצבאות ה'": בכינוס של ילדי חב"ד לציון י"א בניסן, יום ההולדת של הרבי מלובוויטש, סיפר שר החינוך לאלפי הילדים איך משפחתו התקרבה ליהדות בזכות חב"ד ושר: "we want moshiach now"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/17 16:37 ז בניסן התשעז

צפו: נפתלי בנט מספר איך חזר בתשובה
צילום מסך,, צילום: צילום מסך,

שר החינוך נפתלי בנט נאם בכנס המרכזי של תנועת הנוער צבאות ה' וסיפר לאלפי התלמידים שהגיעו להיכל הספורט יד אליהו כיצד משפחתו חזרה בתשובה בזכות חב"ד וכיצד רכש מצוות בטנק של חב"ד. שר החינוך אף שר עם התלמידים "אנו רוצים משיח עכשיו".

[embed]

]

שר החינוך נפתלי בנט נאם אחר הצהריים בהיכל הספורט יד אליהו וסיפר לאלפי התלמידים שגדשו את היציעים כיצד הוא והוריו חזרו בתשובה בזכות חב"ד. בנט סיפר כיצד בגיל שלוש נשלח על ידי הוריו לגן ילדים של חבד בקנדה: "יום אחד חזרתי עם כיפה לבית וההורים שלי שאלו אותי מה זה אז הסברתי להם. לאחר מכן חזרתי עם ציצית ושוב ההורים שלי שאלו אותי מה זה, ושוב הסברתי להם עד שלבסוף גם הם התחברו לאורח חיים של תורה ומצוות".

[embed]

]

אלפי התלמידים שהגיעו לאירוע של צבאות ה' במסגרת יום הולדתו ה- 115 של הרבי מלובביץ נחשבים לדור הבא של שליחי חבד בעולם. בנט אף שיבח את התלמידים ואמר כי "כל אחד מכם שליחים מיוחדים של עם ישראל אשר יוצאים לכל פינה בארץ ובעולם כדי לשמור על הדבר הכי יקר שיש לנו עם ישראל".

יו"ר תנועת הנוער צבאות ה' הרב דוד נחשון אמר לילדים בסיום דבריו של השר בנט:"אמרנו לכם שהוא חייל בצבאות ה'".

עוד הוסיף הרב נחשון ואמר: "אלפי הילדים שנכחו במקום הם הדור הבא של שליחי חבד אשר הולכים להאיר את כל העולם באור יהודי ולהמשיך לקרב את עם ישראל ולפעול למען הגאולה במהרה בימינו אמן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן