פרובוקציה חדשה? נשות הכותל מזמינות נשים ללמוד לתקוע בשופר

לקראת חודש הסליחות, נערכות 'נשות הכותל' להעביר סדנה ללימוד תקיעה בשופר. הקריאה מיועדת בעיקר לנשים שרוצות "לחוות את יהדותן ללא מתווכים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 22/08/16 17:14 יח באב התשעו

פרובוקציה חדשה? נשות הכותל מזמינות נשים ללמוד לתקוע בשופר
הדס פרוש/פלאש 90, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

'נשות הכותל' לא נחות לרגע. לאחר שלחמו כדי לקבע את דריסת רגלן ברחבת הכותל, מנסות נשות הארגון לשחוט פרה קדושה נוספת ולשבור את ההגמוניה הגברית בתקיעות בשופר.

בשבוע הבא יקיימו ב'נשות הכותל', סדנה מיוחדת ללימוד תקיעה בשופר. "לקראת ראש חודש אלול, ימי הסליחות וחגי תשרי, הבאים עלינו לטובה" נכתב בהזמנה שהוציאו, "יקיימו נשות הכותל סדנה ללימוד תקיעה בשופרות. הסדנה תתקיים, ללא תשלום, בהיברו יוניון קולג' (דוד המלך 13, ירושלים) ביום רביעי, ה- 31 באוגוסט בין השעות 16:00-16:30".


יו"ר נשות הכותל, ענת הופמן, אומרת שהסדנה היא המשך ישיר לפעילות הארגון, "נשות הכותל קשובות מזה כשלושה עשורים לשאיפתן הכנה של נשים ונערות לחוות את יהדותן ללא מתווכים. אנו פועלות הלכה למעשה להגשמת מאוויים אלה באמצעות הנגשת התפילות והמנהגים השונים לנשים והעצמתן לקחת חלק פעיל ומשמעותי בדת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן