עודד פלוס החליף את אלחנן גלט כמנכ"ל המשרד לשרותי דת

בטקס שנערך במשרד לשירותי דת הוחלף המנכ"ל היוצא, אלחנן גלט באיש אמונו של השר הנכנס דוד אזולאי, עורך הדין עודד פלוס

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/07/15 19:43 כ בתמוז התשעה

עודד פלוס החליף את אלחנן גלט כמנכ"ל המשרד לשרותי דת
דוברות, צילום: דוברות

היום (ג') התקיים טקס החלפת מנכ"ל במשרד לשירותי דת. את מקומו של אלחנן גלט, ששימש כמנכ"ל המשרד לשירותי דת כשנתיים וחצי, וממלא מנכ"ל הרבנות הראשית כחצי שנה ,החליף עו"ד עודד פלוס.

השר לשירותי דת, ח"כ דוד אזולאי הודה למנכ"ל הנכנס עו"ד עודד פלוס וליועמ"ש המשרד עו"ד ישראל פת על שיתוף הפעולה במימוש ההסכמים הקואליציוניים, כניסת בתי הדין הרבניים והעברת מערך הגיור למשרד ראש הממשלה. "אני מודה לאלחנן גלט על התקופה בה שימש כמנכ"ל, ועל התקופה הקצרה בה עבדנו יחד. ידידי עו"ד עודד פלוס, כבר מכיר היטב את המשרד הודות למוכנותו להירתם לכל משימה" , אמר השר.

המנכ"ל החדש, עודד פלוס ציין, כי "אני מודה על האמון שניתן בי וביכולתי לפעול בהובלת השר לשיפור ולהצעדת שרותי הדת לכלל המגזרים והעדות, קדימה. אני מקווה ומאמין כי יעלה בידי בעז"ה להביא לידי ביטוי והגשמה את הניסיון רב השנים, שצברתי בתפקידיי הקודמים. אני רוצה לברך את מר גלט על העבר ולאחל לו הצלחה רבה בעתיד".

המנהל הכללי של המשרד לשירותי דת מוביל את עבודת המטה וקביעת מדיניות המתבצעת במשרד במכלול הנושאים הקשורים לאספקת שירותי דת לאזרחיה היהודיים של מדינת ישראל. המנהל הכללי מרכז את עבודת המטה הממשלתית מטעמו של השר, מוביל תכנון תהליכי עבודה סדירים במשרד ושותף מרכזי בפרויקטים לאומיים גדולים בנושאים שונים וביניהם: קבורה, כשרות, מבני דת, הסדרת ממשקי העבודה מול המועצות הדתיות וחברות הקדישא ועוד.

אלחנן גלט, מנכ"ל המשרד היוצא: "במהלך תפקידי צוות המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל היו לי כמשפחה. יחד הובלנו את השירות וההנגשה של שירותי הדת. לעשייה יש אופי ייחודי- עיסוק בערכי נצח. הדבר הופך את התפקיד למרגש ומורכב יותר. הדבר החשוב ביותר בתפקיד מבחינתי הוא להדגיש את האחדות בעם ישראל והנגשת שירותי הדת היא ההזדמנות לחזק את האחדות בעם. אני מאחל למנכ"ל הנכנס עו"ד עודד פלוס הצלחה. אני יודע שלמשרד יש מנהיגות שאכפת לה משירותי הדת. תודה רבה לכם על השותפות והעשייה. אני מודה לשר בנט ולסגן השר ח"כ הרב אלי בן דהן על האמון הרב".