סקר: 44% מהציבור חושבים שעל נתניהו להתפטר

סקר חדש של מינה צמח ומנו גבע מצביע על כך ש-54% מהציבור מפקפקים באמינות גרסתו של ראש הממשלה. "יש עתיד" מובילה עם 26 מנדטים

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 17/01/17 21:18 יט בטבת התשעז

סקר: 44% מהציבור חושבים שעל נתניהו להתפטר
Marc Israel Sellem/POOL/Flash90, צילום: Marc Israel Sellem/POOL/Flash90

סקר חדש של מינה צמח ומנו גבע ממכון המחקר "מדגם" בשיתוף 'איי-פנל' שנערך עבור חדשות ערוץ 2 ופורסם לפני זמן קצר מציג את עמדת הציבור בנוגע לאמינותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נוכח החקירות המנהלות נגדו בימים אלו.

אחת משאלות הסקר הייתה: "נתניהו טוען שלא עבר עבירה פלילית ושלא יהיה כלום כי אין כלום, האם אתם מאמינים לגרסתו?" על השאלה ענו 54% מהציבור כי הם לא מאמינים לראש הממשלה, 28% בלבד ענו כי הם מאמינים לנתניהו, ל-18% מהנשאלים לא הייתה דעה בנושא.

עוד נשאלו המשתתפים בסקר "האם לאור החשדות והפרסומים אתם סבורים שראש הממשלה צריך להתפטר?" 44% מהנשאלים ענו בחיוב. 43% ענו כי עליו להמשיך לכהן בתפקידו. 13% מהנשאלים ענו כי אינם יודעים.

הסקר נגע גם לאחוזי ההצבעה למפלגות השונות, לו היו הבחירות מתקיימות היום. מפלגת "יש עתיד" מובילה עם 26 מנדטים, הליכוד מעט מאחוריה עם 24 מנדטים והרשימה המשותפת נמצאת על פי הסקר על 13 מנדטים. מפלגת "הבית היהודי" בראשותו של שר החינוך, נפתלי בנט קיבלה על פי הסקר 12 מנדטים, "המחנה הציוני" קיבלה 11 מנדטים בלבד. מפלגת "כולנו" בראשותו של שר האוצר, משה כחלון ומפלגת "ישראל ביתנו" בראשותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן עומדות שתיהן על 7 מנדטים, כך גם "יהדות התורה" וש"ס. מפלגת מרצ קיבלה בסקר 6 מנדטים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן