נתניהו לציונות הדתית: לא תהיה שום ממשלת אחדות נקודה

ראש הממשלה בנימין נתניהו במאמר לציונות הדתית: "הדרך היחידה להבטיח ממשלה לאומית בראשות הליכוד, היא להצביע לליכוד. אין דרך אחרת"

חדשות כיפה ראש הממשלה בנימין נתניהו 12/03/15 10:54 כא באדר התשעה

נתניהו לציונות הדתית: לא תהיה שום ממשלת אחדות נקודה
ליטל פרי, לע״מ, צילום: ליטל פרי, לע״מ

חבריי ושותפיי לדרך בני הציונות הדתית.

השבת נקרא את הפסוקים החותמים את ספר שמות. זהו הספר המגולל את לידתו והתגבשותו של עם ישראל. ממשפחה קטנה היורדת מצרימה, דרך השעבוד לפרעה, יציאת מצרים, הר סיני, ועד לבניית המשכן.

הספר הזה מספר לנו - אלפי שנים לפני שהחלו להיכתב קורותיהם של העמים המודרניים - סיפור על אומה עתיקה השואפת לכברת ארץ, חלקת אלוקים, משלה. אומה מפוארת שיש לה מסורת, ערכים וחוקים מפותחים.

והסיפור הזה ממשיך ונכתב גם היום. אחרי אלפיים שנות גלות חזרנו ארצה מקצוות תבל ובנינו מדינה עצמאית, משגשגת וחזקה.

לליכוד בראשות המחנה הלאומי חלק מרכזי בכתיבת הסיפור הזה. בביטחון, בכלכלה, בעלייה ובחיבור לזהות היהודית ולמסורת.

לליכוד שותפות אמיצה ועמוקה עם הציבור הדתי לאומי. זוהי ברית איתנה של עשרות שנים, והדתיים-לאומיים הם בשר מבשרו של הליכוד. נציגיה של הציונות הדתית מכהנים בתפקידים הבכירים ביותר מטעם הליכוד: יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין, סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי, וכעת גם ראש עיריית בית שאן לשעבר ז'קי לוי ברשימה לכנסת.

גם בשדרת ההנהגה המקומית ראשי הרשויות של הציונות הדתית חברים בליכוד ושותפים לו: בנתניה, בשדרות ,בלוד, בגבעת שמואל, בקרית שמונה וכמובן ביהודה ושומרון.

הליכוד הוא בית אמיתי לכולם.

עמדנו מול לחצים בינלאומיים אדירים ליסוג ולוותר. שמרנו על ההתיישבות, הגדלנו ופיתחנו אותה. בשש השנים האחרונות תחת שלטון הליכוד בנינו ביהודה, שומרון וירושלים אלפי יחידות דיור.

אנחנו עומדים כעת מול מאמץ אדיר, חובק עולם להפיל את הימין והליכוד מהשלטון ולהחליף אותי בבוז'י וציפי בראשות הממשלה.

אסור לנו לתת לממשלת שמאל בראשות בוז'י וציפי לעלות. זו תהיה ממשלת נסיגות וויתורים. ממשלה של כניעה לתכתיבים חיצוניים ופגיעה בהתיישבות.

הבית היהודי הם שותפינו הטבעיים, והם יישבו איתנו בכל קואליציה. לעומת זאת, תהום פעורה בינינו ובין מפלגת העבודה. לא תהיה איתם שום ממשלת אחדות. נקודה.

הדרך היחידה להבטיח ממשלה לאומית בראשות הליכוד, היא להצביע לליכוד. אין דרך אחרת. במצב הנוכחי, בו יש שוויון בין הגושים, אם הליכוד לא יהיה המפלגה הגדולה ביותר השמאל יזכה בשלטון וירכיב ממשלה בתמיכת המפלגה הערבית. אם מפלגת העבודה תקבל יותר מנדטים, הרכבת הממשלה תוטל על בוז'י וציפי וכל הימין יישב באופוזיציה. לכן, הליכוד זקוק לקולות שלכם. כל קול שהולך למפלגה שאיננה הליכוד, מימין או משמאל, מסכן את ניצחון המחנה הלאומי בבחירות.

בפרשת השבוע כתוב: "קְחוּ מֵאִתְּכֶם תְּרוּמָה ... כֹּל נְדִיב לִבּוֹ, יְבִיאֶהָ אֵת תְּרוּמַת ה'".

מחל בקלפי. זו תהיה התרומה שלכם להבטחת ממשלת ימין.

שבת שלום.