נפטר שי תובל, ממובילי הגרעינים התורניים בישראל

תובל, מנכ"ל "קרן קהילות" - תנועת הגג של עשרות גרעינים תורניים בישראל - הלך לעולמו בגיל 48. השר אריאל: איבדתי חבר ואח לדרך

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 29/10/13 08:19 כה בחשון התשעד

נפטר שי תובל, ממובילי הגרעינים התורניים בישראל
גרעינים תורניים, צילום: גרעינים תורניים

שי תובל, מנכ"ל ”קרן קהילות“ - תנועת הגג של עשרות גרעינים תורניים בישראל - הלך הלילה (ג‘) לעולמו והוא בן 48. הלוויתו תצא בשעה 15:00 מבית הכנסת הרב תכליתי באפרת ומשם לבית העלמין של גוש עציון.

השר אורי אריאל ספד לו ואמר: ”איבדתי היום חבר ואח לדרך. שי ז“ל הוביל באמונה ובמסירות את מהפכת הגרעינים המשימתיים בכל רחבי הארץ וידע לקחת מפעל קטן בתחילת דרכו לאחד המפעלים החברתיים והחינוכיים החשובים ביותר במדינת ישראל. פעילותו היא גם צוואתו ויחד כולם נמשיך ונגדיל את מפעל הגרעינים האדיר שהוביל בכל רחבי הארץ“.

נחי אייל, מנכ“ל ”האיחוד הלאומי“, אמר כי הוא ”משתתף בצער המשפחה“. אייל ציין כי ”שי היה אוהב אדם, אכפתי וערכי. זכיתי לעבוד איתו כשהיה מנכ“ל ’קרן קהילות‘, דרכה הוא תרם רבות לזהותה היהודית והציונית של החברה בישראל“.

מ“הבית היהודי“ נמסר היום כי המפלגה ”מתאבלת על פטירתו בטרם עת של חברנו היקר שי תובל, איש אציל נפש, בעל מידות, שזרע והקים גרעינים בכל רחבי הארץ והקדיש את חייו במסירות למען עם ישראל“.