נפטר פצוע נוסף מאירוע המחדל בהלויתו של הרב וואזנר

היום הובא למנוחות החתן יצחק סאמט בן ה-18 שנאבק כל השבוע על חייו לאחר שנפצע חמורות במהלך ההלוויה בשל הדוחק הרב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/04/15 16:43 יט בניסן התשעה

נפטר פצוע נוסף מאירוע המחדל בהלויתו של הרב וואזנר
אליעזר סמט - סוכנות הידיעות 24, צילום: אליעזר סמט - סוכנות הידיעות 24

יצחק סאמט ז"ל בן ה-18 מירושלים הוא ההרוג השני מבין הפצועים בהלוויתו של הרב וואזנר במוצאי שבת האחרונה. הלוויתו נערכה הצהריים בירושלים בהשתתפות אלפי בני אדם.

המנוח נפצע בשל הדוחק העצום בהלוויה שהתקיימה בבני ברק, הוא נפל על המדרגות ביציאה מישיבת חכמי לובלין שם הוצאה המיטה ונרמס תחת רגלי ההמון. צוותי ההצלה הוזעקו לרחוב דסלר בבני ברק, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ובסיומו הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבו מוגדר קשה.

הרופאים נאבקו על חייו במהלך הימים האחרונים אך מצבו היה חמור והוא התדרדר על לפטירתו היום בשעות הבוקר. סאמט היה מאורס ושמחת נישואיו תוכננה להתקיים בקיץ הקרוב.

כזכור, הלוויתו ההמונית של 'פוסק הדור', הרב שמואל הלוי וואזנר, הפכה לטרגדיה לאחר שביציאה מישיבת חכמי לובלין למסע הלוויה, נרמסו מאות בשל הצפיפות הרבה, והאירוע הסתיים בהרוג מרדכי גרבר ז"ל בן ה-27 מאלעד ובשלושה פצועים באורח קשה. אחד מהם כאמור נפטר היום ואילו מצבם של הפצועים הנוספים אחד מהם בן 14 התייצב מעט והוא הועבר מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקת ילדים.

בין המשטרה לבין העירייה והמארגנים מתחוללת בימים האחרונים החלפת האשמות חריפה כשהמשטרה מואשמת שלא נערכה כראוי להלוויה בה השתתפו למעלה ממאה אלף בני אדם ואילו במשטרה טוענים כי ההחלטות המארגנים הן שגרמו לאסון הכבד.