נוער הבית היהודי יפעל כצוות סיוע לח"כ מועלם

נציגי נוער הבית היהודי נפגשו עם חברת הכנסת שולי מועלם יפעלו יחד עם ח"כ מועלם בנושאים הקרובים לליבם. בין הנושאים שעלו: מצוקת הטסטים ובנות שירות לאומי

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 05/10/16 16:21 ג בתשרי התשעז

נוער הבית היהודי יפעל כצוות סיוע לח"כ מועלם
יחצ נוער הבית היהודי, צילום: יחצ נוער הבית היהודי

ח"כ שולי מועלם תפעל יחד עם ח"כ שולי מועלם מהבית היהודי בנושאים הקרובים לליבם. דוברות של נוער הבית היהודי פרסמו היום כי "הוחלט על הקמת צוות ראשון מסוגו אשר תפקידו יהיה לסייע לחברת הכנסת בקידום נושאים אשר בוערים לבני ובנות הנוער. בני הנוער דיברו בפגישה על הבעיות הקשות של בנות השירות הלאומי והעלו על מוקד את מצוקת הטסטים בישראל אשר פוגעת בנוער כולו".

יו"ר נוער הבית היהודי, יאיר בוכניק אמר כי "נוער הבית היהודי ימשיך לפעול למען הטבתו של הנוער בפרט והציבור בכלל בכל הנושאים המקשים עליהם. אנו מקווים לשיתוף פעולה דומה עם שאר חברי הכנסת מהבית היהודי, אנו קוראים לנוער לפנות אלינו דרך הפייסבוק או האיימיל ולהעלות את הנושאים אשר מקשים עליהם".

בוכניק סיפר ל'כיפה' כי "בטסטים יש בעיה מתמשכת ממנה אנו נפגעים באופנים שונים- בעיקר בשל שביתות ומחסור חמור בטסטרים. מדינת ישראל גורמת לנערים לחכות זמן רב (חודש ומעבר) בשביל לצאת למבחן הנהיגה, ואם לא עוברים- לוקח עוד זמן רב עד שאפשר לגשת לטסט שני".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן